Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Har du tillit til selskapets ledelse?
  • Tillit
  • Midt på
  • Null tillit

0 stemmegivere

Får sende denne målingen til SoftOx.

1 Like

Denne seansen hær er så til de grader lite respektløst overfor aksjonærene at for mitt tilfelle logger jeg bare av

1 Like

Gleder meg til å høre q&a session i opptak. Det blir komishow deluxe. Sikkert verdt hele verditapet i aksjen så langt.

Gadd ikke å se i det hele tatt, og ut i fra kommentarene her, så virker det som at det var et helt greit valg.

Kom bare inn en liten stund. Var det noe nytt og fortsetter det nå?

Mitt siste halmstrå her er at selskapet selger desinfeksjonsbiten til ein internasjonal aktør og at dei vil samkjøre børsmelding av dette. Dette bør i så fall meldes før me stenger i dag. Om dagens presentasjon skal danne grunnlag for ein emisjon i kveld, er det berre å slukke lyset med det samme.

Kom det noe mer om finansieringen fremover? Kommer ikke inn på denne fordømte presentasjonen!

Presentasjonen var bare rot og totalt respektløs ovenfor aksjonærene. Personlig er jeg svært skuffet og forbanna på noe så utrolig talentløst av et børs notert selskap. Det eneste som kom frem var at de prøvde å hente 40 mill. 20 mill for å betale gjeld og 20 mill for de neste 6 mnd. Bablet noe om at kostnader var kuttet.

Har heldigvis vært opptatt, men utsatte de presentasjonen til en annen dag? Eller bare i påvente av teknisk fiks?

Beste kostnadskuttet de kan gjøre er å fjerne Almås fullstendig!!

2 Likes

Det kommer to presentasjoner på nettsiden.
1 ferdig innlest presentasjon av q4
2 svarene på q&a for innsendte spørsmål
Med de it folkene de har så drøyer det nok noen uker før de ligger der.

1 Like

Er live-presentasjonen ferdig nå?

Kom egentlig aldri igang pga at Molly (it ansvar) rotet det kraftig til. Så alt ble kansellert. Som sagt kommer alt på nettsiden.

Det var ingen live presentasjon - bare en kort intro av CEO før de skulle sette igang med ferdig-recordet Q4 sesjon. Hvor problemene startet. Var selv såpass oppgitt at det var vanskelig å følge med på den elendige lyden (PC høyttaler → PC Mic → Teams → inn i mitt øre). Så forsvant avspillingen og da la jeg selv på.

Ok, ja erfarte det!
Forferdelig på toppen av alt annet!

Men aksjen stiger!

Presentasjonen er oppe på nettsida

Og aksjen er gått i auksjon. Blir vel svalestup no då tenker eg…

SoftOx Extended Q4 2022 Presentation?

Først utsettes presentasjonen fordi finansiering ikke er på plass, og så holder de presentasjonen uten finansieringsløsning :upside_down_face:

3 Likes