Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Ahh… Så de klarer 1 til 2 kvartaler til da altså :slight_smile:

Partneravtale eller emi, så enkelt er det.

4 Likes

Ikke vanskelig å tippe overskriften…

1 Like

Tipper vi faller godt ned, trist at selskapet ikkje hentet mer sist gang. Kursen lider av dette.

Tallene var vel ganske som forventa. Likt som q2 i fjor.
Men nå har de fått mye på plass og vil tro partner presenteres snart og en får produktene ut i markedet.

3 Likes

Det er vel ingen som hadde forventa et positivt driftsresultat på dette tidspunktet? Dette et ikke en sprint, men et maraton.

Brikkene faller sakte men sikkert på plass :+1:

2 Likes

Takket være aksjonærene at det ikke ble hentet mer sist gang, de som kjørte kursen ned slik at det ikke ble noe emi på oss andre…

Rapporten var omtrent som forventet uten noe spesifikt nytt. Alt beveger seg fremover, om enn noe tregere enn forventet.
Tatt de meget sterke medisinske resultatene på alle fronter, og samarbeid med internasjonale partnere samt forsvaret i Norge/Nato/USA er det grunn tro på at dette blir uhyre bra med tiden.

Jeg ser ikke den svake økonomien på nåværende tidspunkt til å være noen grunn til ikke å være investert i Softox.
Dette ordner seg helt garantert!

5 Likes

https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20220815_2/

For de som har glemt å logge seg inn på webcasten :sunglasses:

EDIT: Geir A er en aquired taste assa… Fortsatt.

“You think that they throw this money in our face and say ‘see what you can do with it?’ Nonononononononononononononooo…”
“Don’t think that this means the products will be available in the next 2 months! Nononononononononononono… Thinks takes taaaaiiimmmmmm!!”

3 Likes

SIS er så rått!

1 Like

Spennande å følgje, berre fantasien som setter grenser for kor dette kan brukast. Har lyst å kjøpe meir, men investoren i meg seier at vi fortsatt ikkje har fått stadfestinga vi trenger for å garantere at dette går veien.

1 Like

Vi har jo hørt noe lignende før, men: “The industry reached out to us, and wanted to talk to us […] we are talking to them…”

3 Likes

Ja, blir ikkje noko avtalar med det første. Treger meir data. Vil det bety emisjon innan 3 mnd.?

Det var kun knyttet til sårbehandlingen

1 Like

Eg ser den en svake økonomien på nåværende tidspunkt som eneste grunn til ikke å være investert i Softox.
For det er ingen tvil i at Softox sitter på gull men hvor mye ein blir utvanna før vi får tak i dette gullet er den store utfordringen.
Finansiering må på plass!

1 Like

Han snakker som om de kan velge partner i SIS… i alle fall om jeg legger velviljen til;)

2 Likes

De forventer ikke å endelig konkludere samtaler i 2022, men forventer å dele informasjon om “hvem og hva de snakker om”? En form for intensjonsavtale da?

Det er åpenbart på aksjekursen (og forsåvidt denne tråden også) at de fleste tenker som deg. Jeg tror styret har en konkret og god plan for å maksimere EKSISTERENDE aksjonærverdier.

16 Likes

Det er kanskje noen som har interesse av å presse kursen ned for å ta større del av kaken ved en emisjon også… det kom en ordre her en dag som tok salgspostene på 39,95 og 40 blank, og det lå vel igjen over 3000 på kjøp på 40 blank. Det tok ikke lange tiden før den kjøpsposten ble solgt ut, og nye salgsposter på 39,95 og 40 dukket opp, samt noen småhandler ned mot 38.

Håper de heller går mot de større kapitalistene nå neste gang og driter i de små, hvorfor i all verden gi de noe for? ingen andre enn de som kjører ned kursen.

1 Like

Latterlig kommentar. Kursen synker alltid på ytterst syltynt volum. Som betyr at så godt som alle sitter i ro. Også småaksjonærer, som i tillegg har måtte tåle å bli utvannet i 2022 uten rep-emi.

3 Likes