Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Nå: 5,15. Hvorfor?

Dude… kursen er fullstendig rasert, det er ikke rart den vil hoppe opp og ned med høye prosenter på lavt volum inntil videre avklaring.

Men når det er sagt så er jo potensialet for en vanvittig oppgang til stedet her, om og viss selskapet skulle klare å snu dette.

Mye mulig det kommer endel spekulanter inn på dette grunnlag fremover.

1 Like

Bruker du 50k kan du sikkert doble kursen lett

sob

1 Like

Hehe, bare å legge en ordre på 100kr det og se hva som skjer :stuck_out_tongue:

Dagens vinner :chart_with_upwards_trend: Godt stykke igjen til vi har tatt igjen tapet. :sweat_smile:

3 Likes

Hvis det fortsetter sånn hver dag i 30 dager på rad så nærmer vi oss gav 😵‍💫

2 Likes

6-7 dager med 30% så er jeg der :sunglasses::+1:

2 Likes

Hva gjør dere nå snittet dere ned, har dere solgt eller avventar dere?

Avventer om det skulle eksistere noen beilere (sluke deler eller hele selskapet) som de blir tvunget til å si ja til og tar tapet/utvanningen om ikke.

1 Like

Solgt. Tenkte det var bedre med 7% cash enn 0% cash. Emisjon = enorm utvanning, og emisjon eller ei, så er ledelsen så jævlig useriøse at det er synd akkurat den gjengen driver sirkus med en slik tech. De burde stå i skammekroken samtlige. Den siste presentasjonen deres er et hån mot alle aksjonærer.

6 Likes

Da står kursen i (1,3^30)5,5=26205,5=14410. Det skulle vært noe det.

Da er vi oppe i 6,3*5,5=34,65.

Jeg tenker Almås drar en kanin eller noe opp av hatten snart😉

1 Like

Har solgt meg ned godt over 60%+ tenker jeg. Blir det emi så kjøper jeg litt og snitter ned. Men tapet på solgte aksjer er veldig surt, og føles egentlig jævlig unødvendig, men hadde ikke nerver å sitte med 100% av det jeg hadde når men ikke vet hva som skjer og kursen har falt så mye.

Skal høre med PDX om jeg kan få kaptein lue på X’en min, siden jeg går ned med skuta :pirate_flag:

6 Likes

For min del har dette alltid vært et briste eller bære case, så jeg sitter pal.

Blir det snakk om å skyte inn mer så kommer det nok litt an på hva som blir presentert.

2 Likes

Ikke solgt, kommer ikke til å selge.
Går ned med skipet om det trengs, men kjøper ikke noe mer før ledelsen skaper tillitt.

Tenker litt sånn også at tapet er så stort og 25% ned nå er bare som 3-4% var før. Så sitter og blir med skuta ned om det går den veien men håper det ordner seg og vi får noe positivt for hvorfor skal kursen gå ned 200 mill når en mangler 40 mill.
Selskapet prises nå utrolig lavt er ikke noe som er priser inn føler jeg.

3 Likes

De mangler jo i praksis veldig mye mer enn det. 40 mill er vel for å holde skuta flytende i 6 mnd i håp om at de innen den tid får på plass annen type finansiering til videre arbeid. Om de lykkes med dette er jo veldig i det blå.
40 millioner er jo kun en kortsiktig nødløsning det også. Helt vanvittig at styret og ledelsen har hatt så kort perspektiv på finansieringen.

7 Likes