Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Desinfeksjon produktene uten godkjenning og sårbehandling uten siste fase er mye mindre verdt.

Notice of an extraordinary general meeting of SoftOx Solutions AS

4 Likes

wall text

Jeg har lavere rente på kredittkortet mitt…

2 Likes

[quote=“TekBot, post:4000, topic:34225”]
Each Warrant will give the holder the right to subscribe for and be allocated one new share in the Company at a subscription price of NOK 8 per new share.
[/quote

Her er det bare å handle alle aksjer under 8kr.

Aner ikke hvor aksjen skal de kommende månedene men å tolke subscription price på 8 som et slags gulv mener jeg blir feil. De som har satt den vet nok heller ikke all verden om hvor kursen skal de heller.
Da SoftOx kjørte emisjon på 55 kr (tror jeg det var) ble det jo kjørt en egen emisjon mot ansatte til samme kurs. Hadde ledelsen og ansatte peiling på kommende kursutvikling da?
Nei, finnes nok utallige eksempler på at ledelse og ansatte i selskaper bommer stort når det gjelder kursutvikling.

Håper SotOx klarer seg men jeg begynner å bli mektig lei av at ledelsen velger kortsiktige dårlige løsninger for å forvare egen eierandel i stedet for å gjøre det som er best for selskapet. Ledelsens frykten for å bli vannet ut mener jeg er en av hovedårsakene til at selskapet har havnet i trøbbel. Grådigheten har ødelagt veldig mye.

13 Likes

Undrer litt på hvem som står bak det Wiab lånet med 25% rente og om det foreligger noen mer… synes det lukter litt Almås bak det hele…

2 Likes

15 Likes

Lader opp krigskassa?

1 Like

Takk for deling :blush:

Blir vel i området med cash til lånet til Wiab dette…

Har stusset hvorfor noen ønsker å gi lån til en kurs som var langt høyere enn hva aksjen var omsatt for.

1 Like

MINUTES FROM AN EXTRAORDINARY GENERAL MEETING SOFTOX SOLUTIONS AS

Dette må vel være så nær en katastrofe som man kan komme for Softox, Glad jeg er ute!

Forklar?

Tvert i mot. Nå skjer det jo faktisk ting, det går fremover. Dette bør alle som er inne være greit fornøyde med.

Men for de som har gnålet om konkurs i noen måneder nå så er det kanskje katastrofe? Ikke vet jeg.

6 Likes

incentivising-development-of-new-antibacterial-treatments-2023—progress-report.pdf (689,8 KB)

3 Likes

SoftOx Solutions AS is placed in Penalty Bench

1 Like

Wen moon

1 Like

På tide de havna i skammekroken en tur :joy:

2 Likes

Softox og Almås gjør det ikke lett for seg sjæl, det skal dem ha…

Jaja, nå er det helg, :beers: