Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Softox har vel ikke noe egen produksjon idag?
Kan håpe at noen produsenter vil kjøpe produksjon lisens for desinfeksjon produktene?

Ref. Smittevernoverlege:
Vi forventer et influensautbrudd til vinteren, samtidig kan vi også få utbrudd av korona og RS-virus. Da kan det bli en stor belastning på helsetjenestene

Vi har vært inne i en smittebølge, og vi forventer at det kommer flere bølger med korona i løpet av vinteren, sier smittevernoverlege.

Og det vi lærte under koronapandemien, kan vi hente frem igjen, mener de tre ved enhet for legetjenester og smittevernarbeid.

– Det er all grunn til finne frem håndspriten igjen.

1 Like

Ingen aktivitet på ose water?

Du får sende noen i ose water en Mail og høre.

Spør om de har noe fersk vare, alt annet er utgått dato ser det ut til.

SoftOx må vel være en av de største nedturen på børsen de siste årene?

1 Like


Meny👍

7 Likes


Sikker på at flaskene på meny er nyprodusert og ikke noe gammelt de har funnet på lager. Hadde vært interessant om de er nyprodusert og av ose waters.

Må se dato på dem.

Så ikke etter

Er det et ferskt bilde? Mulig butikken tror det er sprit og evig holdbarhet?

I dag 06.10.2023

1 Like

Hvor i landet?

Bergen Knarvik meny

Prøvde å skanne QR koden men det gikk ikke

Håper du kan stikke innom å sjekke om ikke lenge. det er jo info i det om det er fersk vare.

Prøve å ringe :stuck_out_tongue:

Siden jeg har aksjer selv, tillater jeg meg litt galgenhumor her i denne surrealistiske farsen.

Har vært delt flere kjerringråd-aktige bruksområder fra den tiden da optimismen rådet. Har selv en sinnsykt dyr 0,5 liters SafeDes-flaske av samme merke som nå finnes å få tak i på en Meny i Bergen:

For hvis jeg regner inn papirtapet på mine Softox-aksjer etter skatt, har denne flasken en veiledende literpris på 72 000 kr. Så her kan det fort lønne seg for andre å ta fri fra jobben en dag, fly t/r + taxi til denne Meny’en i Bergen og kjøpe et par flasker med (sannsynligvis utgått på dato) SafeDes og være 65 000 kr i pluss :joy:

Jeg har brukt min utgåtte SafeDes til diverse kjerringråd-behandlinger med stort hell, senest for 1 uke siden:

Fase 1 studiet: Fikk en sånn After-blemme på innsiden av munnen. Disse hvite 3-4 mm blemmene som svir som et h…

Dagen før jeg reiste på 1 ukes høstferie over dammen, tok jeg en SafeDes-fukta q-tips og holdt den på blemma noen minutter to ganger ila kvelden. Kjenner bare en svak eim av svømmehall-lukt. Dagen etter kjenner jeg at blemmen fortsatt er der, men alt av ubehag og sviing var borte! N=1 resultatet viste en god safety-profil og en positiv PFS på 100%, samme med OS.

Fase 2 studiet (pågående) : På andre dag i ferien kom det en liknende blemme i fremre del i øvre gane. Kjente den svei hver gang jeg spiste, hele uka. Var ikke smart nok til å ta med et fingerbøl med SafeDes til evt nye blemmer. Behandlet nå på samme måte, så får vi se om den er borte i morgen den også.

Fase 2 studiet kan muligens resultere i en oral LBA ila. høsten i et familieselskap dersom endepunktet blir møtt. Vil derimot komme med de kraftigste advarsler om å investere i selskapet før en evt partneravtale er på plass.

Som andre også har nevnt, har brukt SafeDes med stort hell på et familiemedlems gryende Herpes Simplex-munnsår. Forsvinner så og si før de får utviklet seg til verkende blemmer og sår om man begynner tidlig nok når det begynner å murre. Evt fukte sår i munnviken dersom man begynte for seint. Lindrer litt, svir ikke og virker tilsynelatende mer effektivt enn de vanlige reseptbelagte medisinene (litt confirmation bias warning her).

Også brukt med hell i steden for Pyrisept o.l. på sår og på negl- og fotsoppbehandling på eldre familiemedlemmer.

Som det har vært diskutert opp-og-ned i optimismens tåkeheim, så mangler det ikke på potensialet i de forskjellige produkt-områdene. Sa noen antibiotika-resistens, lungebetennelse, dyrehelse, enkeltmannspakninger ++? Savner tiden da TI-medlemmer mobiliserte og misjonerte og kontaktet helse- og godkjenningsmyndigheter, sykehus, barnehager, flyselskap, kommunale tjenester ++ for at de skulle få øynene opp. For et fantastisk engasjement!

Er bare så forbanna synd at selskapets amatørmessige ledelse har klart å grøftekjøre selskapet + covid og pengetørke og alt det der andre man kan skylde på. Vet jo at Almås & co har papirtapt mye penger de også, men at de tilsynelatende har sikra seg patent-rettighetene ved en eventuell konkurs.

Går sannsynligvis ned med skuta om den synker til bunns. Burde sikkert solgt slik andre har antydet og brukt pengene til en bedre middag på by’n med «den dyre vinpakken».

Tenker det smarteste vil være å bruke pengene på fly t/r Bergen og kjøpe restlageret av SafeDes på Meny’en til fremtidige behandlinger. For det virker jo mot så mangt og gir dermed forhøyet livskvalitet! 🥹

Er ikke meningen å harselere med dere som har et betydelig mye større tap enn meg i denne aksjen. Galgenhumor gjør det kanskje litt lettere å prosessere børsens harde realiteter.

Ønsker alle gjenværende og tidligere SoftOx-aksjonærer en bra uke, hilsen fra jetlag-tåka!

19 Likes
8 Likes

Det mangler ikke dokumentasjon på effect av dette.

Om selskapets produkter virkelig hadde hatt livets rett ville større seriøse miljøer plukket dette opp for lengst

1 Like