Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

SoftOx Solutions AS: Expiry of the subscription period for the Rights Issue today

SoftOx Solutions AS: Preliminary result of the Rights Issue

SoftOx Solution AS: Mandatory notification of trade by primary insiders and close associates related to the rights issue.

Sannelig ikke verst å få fortrinnsemisjonen fulltegnet. Og i tillegg har styremedlemmer tegnet. Spennende.
Selv om jeg tror kursen vil falle ned mot emisjonskursen når aksjene blir tilgjengelig.

Står det noe sted hvem underwriterene er? Jeg skummet bare gjennom prospektet uten at jeg kunne se det listet noe sted og personlig synes jeg det er mest ryddig når man angir det. I tillegg litt spesielt synes jeg med at de samme underwriterene har en ekstra uke på seg. De skriver jo dette under Resolutions siden det tross alt skulle vedtas, men er f.eks fjernet når de setter opp Timetable.

SoftOx Solutions AS: Summons for Extraordinary General Meeting on the 12th of September 2024

SoftOx Solutions AS: Final result of the Rights Issue and allocation of Offer Shares

Mandatory notification of trade by primary insiders and close associates related to the Rights Issue.

1,75 milliarder aksjer :sunglasses:

SoftOx Solution AS: Financial Calendar

SoftOx Solutions AS: New Share Capital

SoftOx Solution AS: Half Year Report 2024

SoftOx Solution AS: Court Decision

SoftOx Solution AS: Minutes from the ExtraOrdinary General Meeting

:face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

Da var vi på 18 øre og en foreløpig tapt rettssak. Mcap på 33 mill. Kassen er nesten tom igjen. Spent på fortsettelsen i sirkus softox.

SoftOx Solution AS: Capital Increase resolved by the Board

Nå er det jo bare en liten gjeng som vanner ut hverandre. Så la dem holde på :sweat_smile:

1 Like

SoftOx Solution AS: New Share Capital

SoftOx Solution AS: Leadership SoftOx Solution AS