Nå går det mot 15-20 øre?
Tror nok det er bare EDF hesten som gjenstår som mulig produkt, alt annet vil i grunn overraske stort.
Nå går det mot 15-20 øre?
Tror nok det er bare EDF hesten som gjenstår som mulig produkt, alt annet vil i grunn overraske stort.
Enda et selskap med et dødsspirallån. Blir å trykke opp nye aksjer hver måned.
IR hos Softox Ingrid Juven avkrefter at dette er snakk om et dødsspiral lån : Denne finansieringen er ryddig ovenfor alle aksjonærer og meldingen er bunnsolid for de som leser den korrekt.
Fra: IR ir@soft-ox.com
Sendt: torsdag 14. august 2025 20:38
Til: xxxx xxxxxxxx@gmail.com
Emne: SV: Vedr. Dagens melding om finansiering.
Takk for at du kontaktet oss med dine bekymringer angående vår nylige kunngjøring om finansieringsfasiliteten med Long State Investments Limited.
For å presisere så er denne avtalen ikke er et konvertibelt lån og innebærer heller ingen form for dødsspiralfinansiering. Det er en aksjeplasseringsavtale, utformet for å gi oss fleksibel tilgang til kapital, i samsvar med markedsforholdene og våre bedriftsbehov.
Hovedaspektene ved denne fasiliteten:
• Egenkapital: Avtalen lar oss ta ut midler ved å utstede nye aksjer etter behov. Dette gir oss betydelig kontroll over tidspunktet og vilkårene for hvert uttak.
• Markedsbasert tilnærming: Aksjekursen er basert på markedsforholdene i løpet av en spesifisert prisingsperiode, begrenset nedad til den Minimumspris som SoftOx setter. Dette sikrer åpenhet og samsvar med aksjonærenes interesser.
• Ingen forpliktelse til å bruke fasiliteten: SoftOx beholder full diskresjon over enhver bruk av denne fasiliteten, og sikrer at vi bare får tilgang til midler når det er i samsvar med våre strategiske mål.
Dette strategiske partnerskapet med Long State forbedrer vår økonomiske fleksibilitet og støtter våre vekstmål uten å forringe aksjonærverdien på en skadelig måte.
Vedr spørsmålet ditt angående en investorpresentasjon så vil selskapet kunngjøre dette i de ordinære kanalene via Newsweb.
Vi setter pris på din tillit til vår visjon og strategi.
Vennlig hilsen
SoftOx Solutions AS
Ingrid Juven | CFO
SoftOx Solutions AS
e-post: ingrid@soft-ox.com
Mobile: +47 918 76 165
www.soft-ox.com
Nå har Gemini konkludert med at mine aksjer, 350000@0,02(7000 kr😎), vil bli til 1,3 mill. Har allerede valgt bilen jeg skal kjøpe og farge.
Rapporten er laget i kveld på 20 minutter men er basert på informasjon jeg har samlet i notebooklm igjenom årene som investor.
Har latt ai’en fått lov å løpe litt fritt, men les den alikevel, med en kopp kaffe.
Legger den ut her for de som ønsker å roaste den eller dersom noen vil bruke informasjonen i den. Tror den inneholder en del god informasjon.
Er du dum? Lage en egen analyse i fint innpaknings papir.
Avtalen er rett frem elendig for selskaper som ikke har andre muligheter.
Softox over og ut
Skal softox sin markedsverdi vokse proporsjonalt med utvanningen? Noe den må gjøre for kursen skal holde seg over 10 øre uten at selskapet leverer noe som helst.
Lavere kurs desto kraftigere utvanning. Og deretter begynner spiralen…
Flaut å se på haussingen! Rosendal1 aka gullhaugen som herjer?
Denne avtalen sikrer lønn til ledelse (og ansatte). Ikke aksjonærer
Her skal det rasle godt i bjellene idag når den ene sauen etter den andre går i fellen på Shareville
Ubrukelige komentarer fra dere, bare det samme gnålet og person angrep som vanlig. Grav opp noe konkret dritt eller slutt og kast bort tiden til folk og spalte plass her.
Alle forstår at utdanningen vil bli enorm.
Hele verdsettelsesmodellen min er bygget på et fullt utvannet antall aksjer på nesten 3,2 milliarder. De potensielle aksjekursene i mine scenarioer (fra 0,77 kr i “Bear Case”) er altså etter at denne utvanningen er tatt med i beregningen. Poenget med analysen er å vise hva verdien kan bli dersom de lykkes klinisk, selv med den ekstreme økningen i antall aksjer.
Skriver også at risikoen på veien til ferdig produkt er stor, men på grunn av at markedet for sis er helt åndsvakt stor er oppsiden det også .
Målet med rapporten var ikke å “hausse” aksjen, men men saklig diskusjon men det finnes ikke her.
Selfølgelig sikrer avtalen lønn til ansatte😄 hvordan tror du ellers firmaer itidlig utviklingsfase holder det gående?
Dette tallet er hentet fra mitt Bear Case senario og representerer en fremtidig selskapsverdi, rundt år 2032.
Forutsetter at en del ting klaffer på veien.
“Tidlig” er vel å ta i. Her snus kappen etter den vinden som sikrer ledelsen lønn
Et vellykket fase 2 studie medfører en betydelig derisking og selskapet er høyaktuelt for oppkjøp eller partnerskap etc. og dette allerede i 2027 folkens.
Ikke tro at softox får lov til å dure på i ro og mak.
Vellykket fase to vil gjøre de store pharma selskapene så forbannet at de vil sloss om å få kjøpe softox.
Softis vil bli et"must buy" selskap dersom disse vil overleve i dette segmentet, som er ufattelige stort.
Dette forutsetter at softox kan vise til gode resultater og framdeles er best i sitt “segment”.
Nei. Det er ønsketenkning. BP opererer ikke på FOMO.
Utover det er jeg enig i at Softis er “must buy” i sommervarmen som har vært