Så lenge almås fremdeles er involvert i selskapet så er det alene god nok grunn til å holde seg langt unna for meg.
Ja, jeg er ikke sikker, må dobbeltsjekkes, men er ganske sikker på at de ikke nevnte noe om finansiering til EDF, kun at de trengte til det sivile løpet. Men kanskje fase 1b allerede er dekt da.
Må se den presentasjonen igjen, kan være jeg har misforstått eller husker helt feil.
SoftOx må virkelig ha truffet taket hardt på 0,16 til nå å være halvert på rundt to uker. Hva skjedde? Kun lufte som gikk ut av haussingen?
Det var en kar her som svarte deg godt sist.
Det gjorde han, men var rett og slett bare nysgjerig på om det var tilkommet nye nytt som skulle underbygge fallet annet enn at strikken røk.
Så der har vi forklaringen?
Det er ganske perverst, men jeg tror faktisk det ja. Og etter to dager forsvant flere av brukerne som hadde hausset intenst og lenge der.
fra SoftOx Solutions AS på LinkedIn: [Link til LinkedIn-innlegg:
De søker nå CMC-kompetanse, (kjemi, produksjon og kontroll), for deres inhalasjonsbehandling. Dette er et klart tegn på at selskapet jobber aktivt med å få stoffet klart for kliniske studier.
Dette underbygger selskapets strategiske fokus på luftveisinfeksjoner og viser at planene settes ut i live. Et positivt skritt for SOFTX!