Det stemmer over hode ikke.
SoftOx 2.gen hadde start på 1000ppm som falt til rundt 950 på 24 mnd.
Sammenlignende produkter startet på 330 ppm, men falt til under 160 ppm på bare 250 dager (-10% effekt på bare 30 dager). På 24 mnd var effekten til konkurrent så og si NULL, og nådde ikke kravene for effektiv behandling.
Hvorav både 1.gen og 2.gen SoftOx hadde så og si NULL fall i ppm. Selv 1.gen softox startet høyere enn de nyere produktene til konkurrenter. Og holdt seg der.
Du høres ut som en som prøvde å starte et selskap men ikke fikk det til… Du må kunne differensiere forskjell på opphausing og optimisme.
Der du vil kunne tolkes som negativ må andre kunne få være positive. Med mindre du selv mener at du hensiktsmessig trykker ned et selskap uten grunn, som vil være prinsipielt det samme som, bare motsatt, av, hva du anklager folk for her.
Du sier jo det samme på shareville som du gjør her. Så det ble vm i selvmotsigelse.
Burde jeg skrevet noe annet på Shareville mener du? Jeg forsøker å skrive saklig begge steder, og hadde en saklig diskusjon med både en jeg var grunnleggende uenig med og en jeg var mer enig med i går der - uten at noen begynte med sånt ræl om bakenforliggende motiver - som er veldig, veldig vanlig på Shareville som reaksjon på at man poster noe annet enn rakettemojier og “Jeg fikk påfyll, klar til avgang!”
Om du ser en selvmotsigelse hos meg, så må du nok gå en runde med deg selv.
Jeg skal ikke synke ned til ditt nivå. Det passer seg ikke på dette forumet heller.
God helg.
Jeg snakket om LOG reduksjon, som er noe helt annet enn det du snakker om PPM å det finnes flere som har over 500 PPM på desinfeksjon.
Spørre Ai å ta første svaret er (aldri) riktig uten st det fremsettes flere kritiske spørsmålstegn slik at den går grundigere til verks.
Vet ikke, så jeg spør, det jeg fant av HOCL så ut til å være ment for desinfeksjon av overflater, ikke til bruk på mennesker. Andre krav der?
Hocl nesespray har veldig lav ppm, samme med munnskyld, sårbehandling litt høyere som eks. SWIS (finnes flere godkjente til bruk på sår å tror ppm var på 100 om jeg ikke husker feil). Desinfeksjon er sterkere, ppm på 1000 er nok ikke tenkt brukt på mennesker.
Når du selv insinuerer at shareville er for usakelige folk, ref det du skriver tidligere, så faller det på sin egen urimelighet at du da selv skriver de samme påstandene der. Er det jeg sikter til. Jeg følte ikke at den kommentaren din sto helt i stil til hva du selv ønsker av saklighet. Enig i at det er usaklige innlegg der, men det er det også her. Min erfaring er at det oftere smeller ut feilaktige påstander/antakelser som ikke støttes i noe, enn usakeligheter. Uansett; det er ikke noe krise i min verden. Men kanskje heller bedre å ikke kommentere videre, enn at det blir en «pissekonkurranse» av kommentarer.
SoftOx Solutions AS: Clinical Trial Application for Dose Escalation / Cystic Fibrosis Phase 2a – Important Milestone Achieved
SoftOx Solutions AS: SoftOx submits Phase 1 Clinical Trial Application under the European Defence Fund (EDF) Program
Ellevilt.
Det betyr at softox wound ikke bare har et potensielt alternativ, men et godkjent og markedsklart alternativ.
Hypoklorsyre er det mest nærliggende fornuftige alternativet til etanol.
Dersom eu komiteen velger å høre på anbefalingen til denne arbeidsgruppen sitter softox wound på selve definisjonen på en perfekt gigantisk markedsmulighet.
Softox wound, er det dette selskapet som er avnotert?
Vet ikke for å være ærlig, det ble “spinnet ut” som eget selskap. De som var med på emisjonen på 0,02 kr gikk tilsvarende aksjer i wond som i softox solutions.
Jeg eier litt altså.
Men de er ikke på børs, men det var snakk om at de prøvde å komme in i Nasdaq
Her er det selskapet selv sier:
…With this financing, the company is well-positioned to carry out a planned Phase 2 clinical study in Ukraine focused on antibiotic resistant wound infections, particularly in conflict zones, and to start the process for a potential listing on Nasdaq Capital Market in New York.
A potential listing will be subject to approval from the General Assembly after PCOAB audits and completed listing application and will require additional financing of NOK 10 million up to IPO. A successful IPO will secure funding for the company’s planned Phase 3 clinical study.
In parallel the Board explores potential commercialization of Wound Care’s products in Ukraine, to proof early adoption in a real-life market.
SoftOx Wound & Skin Care AS is pleased to announce the successful completion of its recent Share Issue with oversubscription, raising the maximum targeted amount of NOK 6.6 million. The share price was NOK 0,005 per share.
The company has also secured additional equity financing through a new convertible credit facility of NOK 12 million, which is conditional upon approval by the General Assembly. The drawn credit shall be converted to equity in the company at a share price of NOK 0,005 per share.
The Board of Directors will recommend the General Assembly to offer a new repair share issue reflecting the NOK 12 million credit facility offered to a limited number of larger shareholders only.
With this financing, the company is well-positioned to carry out a planned Phase 2 clinical study in Ukraine focused on antibiotic resistant wound infections, particularly in conflict zones, and to start the process for a potential listing on Nasdaq Capital Market in New York.
0,005 kr pr aksje altså og en helvetes utvanning ifm emisjonen.