Har gått inn litt her fra 10øre , ser omsetningen er økende og spent på hvor høyt den kan karre seg oppover nå 

Min antagelse er at den skal ned igjen i morgen, slik den for så vidt har holdt på de siste par ukene.
SoftOx Solutions AS: SoftOx Solutions AS exercises on the financing facility with Long State Investments Limited
Interessant dag. Ikke små prosenter vi ser. Håper selskapet har positiv utvikling på det de holder på med.
Ingen endringer hvordan selskapet drives, akkurat samme spor som før…
Vannes sakte ut, hvor mange har tatt bakgrunnssjekk av Long State?
Må si det er noe bittert å se den voldsomme økningen i kurs og volum de siste ukene, uten noe nevneverdige nyheter av noen kursdrivende relevans… Med bittert, så vektlagt at jeg var i Softox siden Covid perioden og ble med helt ned til bunns, for deretter å kvitte meg med hele driten når mitt GAV var typ -99,8% el.l, til tross for at jegg hadde spyttet inn noe påfyll ved en rekke anledninger ila årenes løp mens den fortsatte sin nedadgående trend … Da i håpet om at alt de hadde gående en dag endelig skulle bli noe ut av, men endte med mageplask 
Er det noen aksjonærer her som har tro på det SoftOx holder på med? Kan det være håp om positiv fremgang fremover?
Men du som har fulgt selskapet en stund. Hva tenker du om dagens situasjon?
Vel, det sies at brent barn skyr ild, og for mitt vedkommende har jeg som «aksjonær» i Softox siden de frontet sin rengjørings-/steriliserings væske ifbm Covid pandemien, basicly utsatt for 3-grads brannskade for å si det sånn, da fortrinnsvis vektlagt selve kurs/verdi utviklingen den gang og frem til utskilling av deler av selskapet sent i fjor var det vel. Aksjekursen fra den gang til 2025 taler sånn sett for seg selv.
Inntrykket mitt opp gjennom nevnte periode har vært gjentagende kritikk fra mange individer i diverse forum mot disse Almås brødrene og hvordan de har styrt retning, fokusområde, pressemeldinger og finans/økonomien i selskapet. Hvor mye sannhet/substans kritikken har vært verdig vil vi vel aldri fullstendig få klarhet i, men aksjeverdien ble om ikke annet trykt ned typ -99.xx % ned siden den gang, fortjent eller ikke fortjent.
Det var backlashes ang dataene servert ifbm med desinfiserings produktet som slik jeg oppfattet det var utslagsgivende for selskapets starten på slutten. Men det skal dog være nevnt at friske innpust av optimisme kom underveis i forstand av potensielle muligheter innen inhalasjons løsninger, som igjen tror jeg førte videre til interessen innad det Militære potensialet hvorav de ble tildelt, om ikke annet skulle til å bli tildelt, 20 eller 200millioner i støtte til forskning og utvikling til bruk i sanitet/behandling i strid osv. Tror ikke sistnevnte er lagt død, men ei eller hørt noe oppdateringer 
Som fersk investor i Softox så tilsier det utapt kapital i dette selskapet, så optimismen vil naturligvis være høyere, og det kan jeg forstå veldig godt utifra satsningsområdene dems. Til syvende og sist kan jeg hverken dele optimistiske eller pessimistiske utsikter for Softox, da jeg basicly har tilgang på lite til ingen innsikt i hva eksisterende eller nye nøkkelpersoner i selskapet endrer (eller ikke) i tiden fremover. Men personlig ville jeg sittet på gjerdet i det minste ut 2026 og heller sett an hvordan forsknings resultatene utvikler seg, for deretter å avgjøre videre potensiale derfra 
Det spesielle rundt dette var at selskapet børsmeldte ei heller at fda hadde avslått søknaden.
Tidligere aksjonærer som ble «rundlurt» av Almås har nok denne friskt i minne:
Du er nok ikke alene om å ha blitt ført bak lyset av tidligere ledelse. Husker også at Almås faktisk kommenterte en del utsagn her på TekInvestor. Herre gud for et sirkus.
Gyldne tider! Det var min introduksjon på børs. Tapte 7-siffer. Heldigvis kommet langt siden da 🫣
Det var litt av hype med covid å desinfeksjon alle hadde trua men godkjenning uteble og flere tester måtte kjøres og covid forsvant. Så forteller dansken i en bisettning at produktet ikke er stabilt, stikk i strid av det Almås hele tiden har hevdet hardnakket at Softox er. Så kommer det de skal i gang med Softox versjon 2.0 som skal være mer stabilt.
Jeg kan ikke se mye nytt med utskifting noe ledelse når man fremdeles har samme aksjonærer siden starten av. Skuta kjører i akkurat samme stil som tidligere, gjentatte små aksje utvidelser som gir cash til drift i kort periode. De har vel nå kun ett kort som er EDF?, resten er de akterutseilt på og mange produkter begynner å komme på sårbehandling som har minst like god killrate.
Godt mulig de får til denne inhalatoren men mye gjenstår fremdeles så det er betydelig rissiko og flere holder på med tilsvarende. Softox mener jeg ligger litt forran i løypen foreløpig, gjenstår å se hvem blir først ferdig og ikke minst hvem får godkjenning først.
Følger med på sidelinjen…
Ouch, huff ja like tragisk som det er trist 
6-sifret tap for mitt vedkommende…
Var dum å kjøpte meg inn på 0.13. Men lite ballast for gjøre det.
Skal ikke se bort ifra at kursen for seg noen ytterligere løft frem mot sommeren. For mitt vedkommende fremstår kursutviklingen som fullstendig uforutsigbar til å forsøke å taime inngang. Men fremstår som den enn så lenge vaker mellom 0,1 og 0,13 ish, avhengig av dag og volum.
Mange brukere her som liker å komme med forskjellige emojis. Men lurer på om de bare vaser rundt her på forumet eller om de faktisk selv er investorer.
For all del, men dette er en ørken sammenlignet med ungdomsskole forumet Nordnet’s Shareville (nå endret navn til “Nordnet Social”). Der inne er det fullstendig kaos, omtrent som på en barnebursdag etter kaken og brusen er servert …