Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Du tenker på Marcel Invest? Syns egentlig at selgersiden har vært disiplinert og at det har vært mangel på kjøpsinteresse som har presset kursen nedover mer enn aggressive selgere, men det blir synsing.

Dette har vel intet med kursretning å gjøre.
Dette har mer med det å gjøre som Almås sa forleden; at Softx enda ikke er et modent selskap som hører hjemme på Oslo Børs sin liste; og dermed med de strenge informasjonskravene som stilles der.

Sier ikke han selger seg ut, ligger på salg og kjøp og presser andre til å selge lavere til seg selv og selger selv høyere. Skulle ikke vært lov å kjøre kusen slik etter min mening.

Ville valgt en aksje med litt mer volum en Softox om jeg skulle holt på slik

Da greier ikke en og samme person å kjøre kursen ned eller opp, de med lavt volum er det enkelt…

1 Like

Mye jeg ikke får med meg.
"
SOTX_Q2-Presentation-15.08.2022.pdf (2,7 MB)

“EWMA conference appearance initiated talks in the wound care sector with several large market players”
Før ewma konferansen var jo de allerede i prat med et par aktører ang Swiss, om jeg ikke husker feil.

6 Likes

Hur ska Softox kunna konkurrera mot gratis :wink:

1 Like

Tuberculosis, or TB, is a bacterial infection of the lungs that can be fatal. The World Health Organization estimates 1.5 million people died of the disease worldwide in 2020. It remains a persistent foe in large part because the bacteria can mutate and evolve to develop resistance to our antibiotics (often within a patient, which can lead to relapse).

The standardized regimens for anti-TB treatment recommended by WHO include five essential medicines designated as “first line”: isoniazid (H), rifampicin (R), pyrazinamide (Z), ethambutol (E) and streptomycin (S) administered for two months.

Unless control efforts are stepped up, tuberculosis will kill 28 million people between 2015 and 2030, and cost the global economy almost US$1 trillion , according to a new report. 24. nov. 2017

“It is my belief that SIS could and will contribute to limiting child death due to respiratory infections. SIS will put an end to COVID-19 domination as well as the regular influenza and other known airway infections. Also, SIS will help prepare us for the next pandemic by giving us a highly effective weapon with wide applications making a crucial difference as we face disease X. I foresee we are stepping into a new era due to SIS; a+n era with less use of anti- biotics for bacterial respiratory infections as well as a world which does not have to close down due to a simple virus. SIS offers a harmless, simple way of ending or at least mitigating known and even unknown respiratory infections”. Thomas Bjarnsholt, DMSc and Professor at Copenhagen University and University Hospital

7 Likes

Det er forventet svar fra FDA, 510 Swis samt svar fra Kemi desinfeksjon i 2022.
“Achieve a 510(k) clearance for the US market”

Kan komme når som helst altså?

5 Likes

Som Almås svarte til Finansavisen ifbm Q2; svaret kan komme i morgen eller om 6 måneder. Umulig å vite. Kemi er gud og enehersker, som gjør eksakt som de vil.

1 Like

Har fremdeles ikke skjønt at SoftOx er vesentlig mer enn hånddesinfeksjon og uansett funker bedre enn alkohol også der.?
Vet ikke om du ville brukt 85% alkohol fra ukjent produsent i lunger eller sår?? Jeg ville det definitivt ikke. Så det er rett og slett ikke denne typen produkter som utgjør noe problem.

2 Likes

Kan ikke forvente så mye av en svenske dessverre

2 Likes

Er det 85% alkohol er det fint å bruke som tennvæske osv ute, ikke inne… Prøvde Lynol som tennvæske en gang og det blir ikke gjort flere gang! Aldri sett makan til eksplosjon noen gang, heldigvis var ovnsdøra åpen og en stikkflamme ut av en annen verden og lokket oppå ovnen smalt i taket. Du verden tenkte jeg litt fortumlet over hva som egentlig skjedde der… :boom:

2 Likes

Hells yes! Byggern Hamar next! Halvferdig brennevin jo, gratis! Løp å hent folkens!:grin::grin::grin:

4 Likes

bilde

Går sakte, men sikkert fremover på Oral Biofilms området også

10 Likes

Betyr vel at resultatene er gode ettersom de blir presentert der vil jeg anta…

Det som er underlig er at Softox holder kjæft uten å si så mye som ett ord. De melder vel ikke dette heller!!

Dette kommer til å ta veldig, veldig lang tid før det er ute på markedet. Softox må nok hente penger snart…

Lett å høre at du er ute og håper på en billigere inngang. Denne typen kurs-snakk opp eller ned er støy…

4 Likes

Cash and cash equivalents:
2022 Q1 34.187 MNOK
2022 Q2 7.414 MNOK

Net change in cash and cash equivalents
Q2 -26.770 MNOK (ja, som å ha en pen hollywoodfrue…)

Må de gjennom ordinære fase1-3 på dette området også?