Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Dere som har smurt antivir på sopp, vorter etc. Har dere bare smurt direkte på et par ganger for dagen?

Jepp!

1 Like

Jeg har brukt en bomullsdott og latt den være på 5-10 minutter og par ganger om dagen.

1 Like

Ja bare flushet og latt det tørke

Bomullsdott festet med litt med teip, det jo slik behandling med SBE er. En "dressing som ligger på såret en stund for å bryte igjennom .
image

4 Likes

Riktig, som eks. sopp så tar det litt tid og 5 minutter etter det som står.

Blandevann :smiley:

2 Likes

Fyller på litt flere lodd her as…

Noen som husker når (om) det er estimert (sånn ca) når de fra svar vedr. ferskeste søknaden vedr. godkjenning av SafeDes ? Vet det kan trekke ut i tid, men hadde vært greit å ha en eller annen pekepinn (f.eks Q3, Q4 etc. år 202x) .

Almås sa vel at han kunne ha det om 6 timer, eller 6 måneder :cowboy_hat_face:

Hahah, såpass :sweat_smile: Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet, og en skvett SafeDes i ny og ne :stuck_out_tongue:

Men han svarte at han trodde det ville ordne seg nå, hvor mye man bør legge i det da?

Når Nato fondet legger 97mill på bordet til softox så er dem ganske bull på at det skal bli noe stort tror jeg. Blir spennende og se hva neste news blir. Almås og co jobber nok godt i kulissene nå. Stille før stormen :boom::rocket:

1 Like

Det jobbes nok i kullisene for hvordan de skal få tak i penger. Blir det en emisjon på 20 kr eller noe annet som er bedre. Hvem vet?

31.08.2022 Final report - SoftOx Biofilm Eradicator. Development of an antimicrobial drug composition for eradication of biofilm in chronic wounds .


9 Likes

Har så bunnsolid klokketro på konseptet og produktene til Soft! Spm er bare hvor langt ned kursen blir trykket, før kursen tar av (sistnevnte om de lykkes that is). For alt jeg vet, så skal vi ned til 15,- eller 5,- sett gjennom dagens børsklima… :man_shrugging:

edit: vi “skal” ingenting selvfølgelig, jeg belyser bare et potensielt skrekkscenario. Det er jo hinsides hvor depressiv børsen er i disse tider.

De har lånt mangen aksjer denne gangen virker det som men det må jo være grenser på hvor mye som kan selges her nede, må jo gå tom

Knapt mulig å gjennomføre en emisjon på det nivået. Mtp på utvanning. Som gjør det hele spinnvilt dersom det ikke ligger en plan bak om å hente penger på andre måter. Hvordan enn det kan gjøres. Husk at Softox må legge ut 97 mill for å få igjen like mye. Og så gjenstår driften forøvrig.

Dette tror jeg er feil. De 97 mill tilbakebetales ikke i din helhet ETTER endt studie. Men delvis/gradvis, i takt med kostnader. Kanskje kvartalsvis? Ikke vet jeg. Men høres rart ut å etterfakturert i sin helhet etterskuddsvis .

Kanskje noen vet?

1 Like