Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat


18 Likes

På tide å innfri valgløftene om behandling av kroniske sårskader! (aftenbladet.no)

6 Likes

Dennne er jo gull!

2 Likes

New EWMA Document published!

We are happy to announce that the EWMA Document Antimicrobials and
Non-healing Wounds: An Update
is now published online and in print as a supplement to the Journal of Wound Management .

Author group:

  • Sebastian Probst, Switzerland
  • Jan Apelqvist, Sweden
  • Thomas Bjarnsholt, Denmark
  • Benjamin Lipsky, USA
  • Karen Ousey, UK
  • Edgar Peters, the Netherlands

https://viewer.ipaper.io/jowm/1035279jowm20222303/sup01/?page=1

11 Likes

Må si jeg er utrolig spent på hvordan ting utvikler seg når finansieringsbiten er løst. Det ligger godt tilrette nå…

2 Likes

Finansieringsbiten vil være løst i 4-5 måneder. Med uviss grad av utvanning når finansieringen faller på plass. Hvor man må håpe at selskapet klarer å lande en langsiktig løsning i god tid før juni 2023. Samtidig som det er usikkert terreng sett i lys av makro. Tipper at 2023 blir et veldig bra år, til slutt. Men er ikke dermed sagt at det ikke finnes hindere som først må overvinnes.

Juni 2023 er vel lenger enn 4-5 måneder.

Og som kjent, når produktene er godkjent er det vel sannsynlig de klarer (som annonsert) å få inn partnere/innskudd til en langsiktig finansiering. Hvis ikke man tror på noe av det må man ta pengene en annen plass

Korrekt, men manglende finansiering vil påvirke kursen lenge før juni 2023 dersom andre finansieringsløsninger ikke har blitt spikret. Derav 4-5 måneder.

Ville vært høyst merkelig om de ikke lyktes med å få på plass en partner, men ting tar alltid fordømt lang tid. Derav hentydningen til at man fint kan måtte slite seg gjennom noen flere uværsbyger før solen endelig skinner.

Slik som det har utviklet seg den siste tiden kan man forvente internasjonale avtaler innen både desinfisering, SWIS, SBE og SIS i løpet av 2023.
Kan bli både partneravtaler og salgsavtaler, men hvordan disse avtalene blir innrettet blir bare spekulasjoner pr. nå. Men får håpe ledelsen har kompetanse på slike forhandlinger, eventuelt leier inn nødvendig kompetanse.

Det jeg imidlertid er minst bekymret for når det kommer til Softox er finansieringen. Akkurat denne biten er jeg overbevist om at Almås-brødrene ordner veldig greit.

4 Likes

1 aksje solgt opp 12%. :rofl:

Sier vel en del om hvor godt denne kan gå når gjennombrudd kommer :sunglasses:

Sier vel ingenting om det faktisk.

2 Likes

Har opplevd laaangt større byks enn dette, men så er ikke jeg helt fersk her. I motsetning til da, så er det nå flere grunner til at noen burde ta på seg løpeskoene :hourglass:

2 Likes

Drøyer med finansiering. Kostnadene må ha gått en del ned siden de tydeligvis har mer penger enn jeg trodde.

Evnt etterskuddsbetaling av SBE fase1 fra usa?

1 Like

Softox har, og vil alltid har penger :wink:!

Hva er Ramberg Law - chlorine products ?
Har prøvd å google litt, uten å forstå helt hva dette handler om.

Ramberg Law er et advokatfirma i Stockholm, antar at en av partene i en sak angående SoftOx bruker de

De har hatt en uenighet med både MD og Kemi, så kan hende dette er en uttalelse fra EU kommisjonen om hvordan reglene skal tolkes? En rettesnor til de to F_ttene i Miljødirektoratet?

Ref. siste melding fra Kemi hadde ikke Softox noen innsigelser så man kan anta det går veien med dem.

10 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/572916

Ordnet seg fint dette.

10 Likes