Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Ja og omsetning på 1 mill er rett rundt hjørnet :crossed_fingers: omsetning har økt gradvis nesten hver dag en uke nå:wink:

alle er fine

2 Likes

Topp at det er mer volum enn tidligere.

2 Likes

Hvor går vi resten av uken? Opp, ned eller holder nivået?

Tipper vi møtes hvor siste emi på 55 kr var…litt haraball der og så stiger vi oppover i takt med div. Meldinger :+1:

1 Like

Er det noen nye som plukker iht. Aksjonærlister? Syns denne oppgangen er merkelig…

Gøy å få tilbake litt grønnere tall, men lenge siden soft har steget så jevnt over flere dager.

Ingen endringer på dagens liste.

Noen som tester salgssiden :sweat_smile:

En som har begynt å skjønne hvor vi skal?

2 Likes

Noen som har det morsomt med ordren.

2 Likes

Begynner å lukte en godmelding snart tror jeg…

1 Like

Salgssiden ble testet opp til 110,- og da var det 1900 aksjer til salgs…

3 Likes

Nå begynner den halve posten jeg solgte å irritere, skulle plukke billigere jeg.

1 Like

Er vel ikke for sent nå? Trangt i døren så ser ut som vi skal opp nå på kort sikt, og til h… Opp på lang sikt

1 Like

Noe som skjer her ja, jobbes hardt med å komme inn med noe volumer. Selger ikke ! :+1:

2 Likes

Neida, bare kjedelig. Selgerne, de som presset kursen ned er helt tømt og de som sitter nå vet hva de har, så de vil ikke selge, så gikk skammelig fort opp.

4 Likes

Vi som har vært i SoftOx en stund , vet hva som ligger i selskapet idag.

Gikk i 100 bare på desinfeksjon før pandemien.

8 Likes

Lurer på hva som foregår i hodet på de som driver å selger nå.

2 Likes

77% opp på under en uke uten news. Hva skjer om det kommer en intensjonsavtale nå? :sweat_smile:

1 Like

Har du köpt på låga 20 så skulle jag säga det är ganska smart i huvudet. Tippar vi ser 20 talet igen