Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Eh, jo det vil jeg si…

Fra meldingen 19.10:

Denne godkjenningen tillater SoftOx å selge sine desinfeksjonsprodukter i Sverige.

-Dette er en stor dag for SoftOx. Når vi bestemmer oss for å gå inn i andre europeiske markeder, vil denne godkjenningen sterkt øke sannsynligheten for at våre desinfeksjonsprodukter blir godkjent av EU, sier Geir Almås, administrerende direktør i SoftOx Solutions.

2 Likes

Bytt ut han på toppen (Almås) med noen andre er min menig å har vært lenge nå… Han kan heller fungere i en annen stilling.

With an approval from the Swedish Chemicals Agency, Softox can apply for mutual recognition in sequence in any eu market, including Norway. Furthermore, in parallel and in line with the company’s strategy, Softox will initiate talks with
several potential distributors and disinfection players to bring the company’s competitive disinfection technology to market both in Europe and international

2 Likes

Ja ser det er endelig godkjennelse fra Kemi, men vi har vel fortsatt ikke hørt noe om godkjennelse fra Miljødirektoratatet, eller har jeg misset denne også?

Mdir har ikke godkjent det enda. Usikker på om de er underlagt samme frist på 90 dager.

1 Like

Garantert helt egne spilleregler :joy:

Som de lager selv!

EU kommisjonen har godkjent aktiv Klorin frigjort fra hocl, Kemi har godkjent, Legemiddelverket for bruk i helsetjenesten, CE merket, godkjent for salg i Sverige,flere EU land snart, ikke godkjent i Norge (men selges alikevel), hva er det som skjer innad i mdir?
Veldigt spesielt

2 Likes

Jeg har stor forståelse for at noen øretrillere i utmarka er" bekymret "nå som det er overveiende stor sannsynlighet for at det vil komme meldinger fortløpende. Ett minimum som seriøs aksjonær, er at man leser meldinger, og hvis man gjør dette, og i tillegg studerer postlister…og ser at tradingrange er oppbrukt, og samtidig registrerer hvor stille det er på forum fra de såkalt langsiktige…og

2 Likes


Når skal kursen opp da? Over hundre kroner

Synes denne begynner å se fin ut, krystallkulen min sier 45 -50. Har ikke så mange lodd siden det er biotek. Ser jo at noen her mener den skal i astronomiske summer så da skulle det ikke være nødvendig med flere sitter godt på de jeg har. Skriver ikke så mye her, men sitter stor pris å engasjemanget på denne tråden :chart_with_upwards_trend: :smiley:

4 Likes

Alltid en fin følelse å se nye innlegg på Softox tråden!

1 Like

Det mangler ikke på svingninger i kursen ihvertfall :sweat_smile: den som tør å stå utenfor i noen perioder har nok muligheten til å gjøre seg noen riksdaler :crossed_fingers:

med 10k omsatt tror jeg ikke dagskursen er så veldig relevant, med mindre du MÅ handle. Skal du selge, må du ned, skal du kjøpe må du opp…

1 Like

Fin anledning til å få kjøpt seg noen aksjer for første gang på en god stund :ok_hand:

9 Likes

Plukket opp et par poster i dag til fin fin pris😎

1 Like

8 Likes

Ref. Miljødirektoratet: Dersom klager får med hold i Sverige, vil produktet kunne settes tilbake på markedet, også i Norge.

Håper Miljødirektoratet kan få ut fingeren, nå som de har fått endelig godkjennelse.

14 Likes

“More than 35 000 people die from antimicrobial-resistant infections in the EU/EEA each year, according to estimates presented in a new report released today”

“The health impact of antimicrobial resistance (AMR) is comparable to that of influenza, tuberculosis and HIV/AIDS combined”

“Overall, the latest data show significantly increasing trends in the number of infections and attributable deaths for almost all bacterium–antibiotic resistance combinations, especially in healthcare settings”

“Moreover, the number of Candida auris reported cases nearly doubled between 2020 and 2021 and were considerably higher than in previous years. Candida auris is a fungal pathogen that causes outbreaks of invasive healthcare-associated infections and can be resistant to multiple antifungal agents”

Softox sine produkter er på vei ut i det europeiske og amerikanske markedet. Kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt.

1 Like

En dag nærmere news… venter og venter

2 Likes