Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Ikke verst at han tar over som medisinsk direktør

6 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

På tide å finne senga nå erpe, for min del kan du gå i kronisk dvale… Du gjør fint lite annet en å spre ukonstruktiv kvalme her på forumet…

6 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Hvordan var erfaringene med å gurgle dette mot vondt i halsen etc?

2 Likes

Ta ein konjakk heller. Eg kan ta en i solidaritet :tumbler_glass: god morgen og god helg

Ja men det var noen her som nevnte noe om dette for lenge siden. Reine mirakel kuren var det vel…

Må bare få det bekrefta før jeg prøver.

3e46f378f5231f73133d622b9e141b6c

4 Likes

Altså, de driver jo å tester spray, men hadde vurdert styrken…

SafeDes skal ta alt (?) av virus, bakterier og sopp. Men hva med parasitter?

Det hadde vært utrolig hvis man kunne drukket SafeDes (eller en spesial miks…) for invortes bruk mot f.eks. parasitter i tarm. Istedet for behandling med e.g. antibiotika.

Er det bare en drøm eller kan det være mulig? SIS viser vel at hypoklorsyre kan brukes innvortes…

Hehe, trodde du mente Erpe først:) ja, må hvert fall prøves, tenker på sikt må alt som kan gå, i det minste prøves ut.

3 Likes

Det hadde jo vært helt konge. Ha med en flaske på reise mot turistdiare o.l. Det hadde nok blitt en block buster.

Ffi skal jo utvikle en løsning for rensing av drikkevann for soldater i felt, (kan være dette pågår for alt vi vet), da er det jo essensielt at det tar knekken på parasitter.
Det å ta knekken på parasitter langt nedi tarmen tror ikke jeg ikke hocl er særlig gunstig, men hva vet jeg.
Det finnes andre medisiner og kurer for dette

1 Like

Det er giftig oralt ved visse doser. Det er ikke smart å eksperimentere med det. De må nok I tilfelle finne på noen kapsler som slipper stoffet ut et visst sted i tarmen eller slow release.

Jeg hadde en hudtagg som satt i beltehøyde og har vært plagsom og vond. Den hang seg opp i en tråd fra bokseren og begynte å blø. Flushet med safedes og klasket på et plaster som nok har trukket til seg litt safedes. Nå tre dager etterpå tok jeg av plasteret og det ser ut for at hudtaggen holder på å forsvinne :exploding_head:

1 Like

Hocl i tablettform :sunglasses:

Ja alternativ er vel ofte antibiotika, som krever resept…

Jeg tror at å drikke Safedes fucker opp mye av bakteriefloraen i tarm osv. Vil ikke akkurat anbefale å drikke det.

3 Likes

Å finne den rette balanse er nok det som blir den største utfordring med dette stoffet, samme hvordan det inntas.

Ja, og bra poeng av @XCR - man vil ikke risikere at hocl dreper tarmfloraen man skal ha. Det er sikkert umulig å modifisere hocl til “bare” ta parasitter f.eks. og ikke bakterier og virus…

Vil det ikke bli som å drikke hjemmebrent som i gamle dager i grunn? Spriten tar også knekken på det meste når den er sterk nok. Husker det reiv skikkelig når vi drakk 95%, renger med det ikke var mye bakterieflora igjen i munn å svelg :slight_smile:

1 Like