Då var vi tilbake til null/laber interesse for aksjen. Kva er det som er turnoff med denne aksjen?
- Sektor - Biotek går rett sør… Men Softox er ikkje eit tradisjonelt biotekselskap både med tanke på at tidsbruk og kostnad for testing av sine produkt, og burde dermed ikkje samanliknast med sektoren totalt sett.
- Behov for kapital - Om partneravtale uteblir, vil Softox trenge kapital for å fortsett forskning, og ev. MYKJE kapital om dei tar det strategiske valget med å ta produkta på markedet sjølv. Anser denne riskioen som låg, ettersom eg har eit godt inntrykk av produktet, og at det desidert er eit behov for produktet om det fungera som tiltenkt.
- Problem med produkta - Eg tenkjer risikoen her er låg for at produkta til Softox ikkje kjem til å fungere som tiltenkt (ei oppfatning eg sitter med sidan forsøka på gris).
- Konkurranse - Softox vil overgå samtlege relevante konkurrentar pga. skånsomhet til ca. samme pris. (patantar sikrar konkurransefortinn)
I mine auge er det ikkje samspel mellom pris/risiko til dagens pris, og tenkjer dermed at eg manglar ei fullstendig oversikt over risikoen i aksjen. Er det nokon andre som har fleire risikomoment verdt å undersøke?