Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Problemet med meg er at litt for mange absolutt skal bli personlig, slik som ditt forsøk på å psykoanalysere undertegnede. 95% av kranglene oppstår ved at noen skal ta mannen, ikke ballen.
Ikke ulikt Desert da altså. Ethvert forsøk på kritikk der blir fort skutt ned huh…
“Skutt” ned gjennom argumentasjon, om man er uenig, som vel er meningen med et diskusjonsforum. En vesensforskjell fra måten @InvestMidt opererer.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Hva skyldes denne sykelige trangen til å skrive lengre utredninger der du ikke har aksjer ?
Selskapstråder er hausetråder.
Meeen, når kommer emisjonen?
Kom på og såg 16 nye innlegg… Tenkte med ein gong “woho, nyheite”… Kom til dette…
Og alle som meinar at det ikkje er relevant å diskutere emisjonar og kapitalbehov for ein aksje… wow. I Softox sitt tilfelle, som er eit selsap utan særlege inntekter og mykje utgifter til utvikling, er det berre eit spørsmål om kva kjem først. Alle her kryssar jo fingrane for partneravtale, og alle som er inne i aksjen tenkjer nyheiter kjem før emisjon… Elles hadde det vore tullete å vere i aksjen.
Kanskje bra det finnes noen “tullinger” som meg og Almås, slike som ikke er fullstendig moralsk fordervet, vi vil nok også få vår lønn en vakker dag.
Til info for alle som ikke vet det - vekstselskaper går gjerne først og fremst på børs pga. tilgangen til kapital. Det gjelder svært mange.
Emisjon meg her og emisjon meg der - det er derfor de er på børs. Emisjoner kommer. Vi vet at softox skal ha inn mye penger før de er på markedet. Om de lykkes vil det likevel være verdt det.
Hvor er det den moralske fordervelsen kommer inn i bildet?
Delvis enig. Vi har sett så mange griseemisjoner i det siste, at man kan bli skeptisk. Likevel må jeg berømme akkkurat Softox for å ta hensyn til sine aksjonærer. (Til nå)
Skal vi ta deg seriøst med sånne dustete uttalelser? Du mener at fra nå av kommer ikke selskapet til å ta hensyn til aksjonærene (heriblant grundere og ansatte, styret og ledelse) ?
Tror ikke at Softox skal ha inn mye penger via emisjoner fremover da den overordnede strategien er å ta alle produkter til markedet via partnerskap.
Ellers har ledelsen så langt, før man har inngått partnerskap, vist kreativitet for å unngå utvannede emisjoner for aksjonærene.
Sprøyt ut safedes langs hele den caribiske kysten å la det synke ned på korallrevet. Ferdig arbeid.
Unzt unzt! Årets nyttårsrakett varmer opp.
Mye går dritt om dagen, men Softox skal til HIMMELS! YIIIHA
Ok.
Nesten nada volum i sikte.
Nettopp. Det skal minimalt med interesse for å løfte denne HØYT. Ønsker du å gå inn med noen millioner står du i fare for å tredoble kursen… svært lite aksjer tilgjengelig, det aller aller meste sitter på hender som ikke har rørt seg på årevis.
Kan se ut som bunnen er nådd nå. Enda noe rimelig og få tak i hvis en ikke skal vekte seg mye opp raskt. Med mer av forsvarets spisskompetanse inn på ledersiden tror jeg vi snart står ovenfor en solid