Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Kan se ut som bunnen er nådd nå. Enda noe rimelig og få tak i hvis en ikke skal vekte seg mye opp raskt. Med mer av forsvarets spisskompetanse inn på ledersiden tror jeg vi snart står ovenfor en solid :chart_with_upwards_trend::gem:

3 Likes
10 Likes

“Viruset er ekstremt smittsomt. Det kan overleve i uker, det tåler frost, alkohol og til og med klor, om du ikke bruker en sterk nok blanding. Såpe og vann, derimot, dreper det.”

SoftOx har enda en jobb å gjøre med få produktet sitt kjent…!

4 Likes

Var innom XXL Tiller å fikk tak i en flaske Safedes som madamen skal ha med til utlandet til sin syke mor som har fått åpent sår på hælen, så får vi se om det hjelper. Skal prøve å teste 4 påføringer som etter SBE testen.

3 Likes

Skal det bløtlegges 15 min eller sprayes på?

Som SBE.
Ville ha dynket en bandasje eller bomull med sportsteip og hatt det på et par timer.

2 Likes

Bruk ca 50 liter for å være sikker

1 Like

Har selv renset sår med sting. Det renset opp så mye mellom stingene og grodde så godt nedi at jeg tror det ble mer fordypning i arret enn det ville vært uten. Meget usikker på om det er en vinner å bruke det på sydde skader om det faktisk er slik jeg opplevde.

Ikke test ut i ansiktet.

1 Like

Hvorfor ikke? Det gjør jeg hele tiden :grinning:

Tenker det vil bli brukt ved infeksjon og ikke bare ved legning av sår. Om det oppstår infeksjon, vil jeg tro det er mer ønskelig å fjerne infeksjonen enn å tenke på det visuelle?

1 Like

Kanskje greit å se etter?

Innen 31. desember: Utlånte aksjer

Et utlån av aksjer i norske aksjeselskaper eller allmennaksjeselskaper innebærer ikke en skattemessig realisasjon av aksjene så fremt aksjene tilbakeleveres til deg innen 31. desember i året du har lånt dem ut (utlånsåret). Du må selv sørge for å kreve aksjene tilbakelevert i tide dersom du ønsker å unngå realisasjon.

2 Likes

God nytt år alle sammen🎉

2023 skal bli et fantastisk år for SoftOx og alle andre​:pray::star_struck:

13 Likes

Jeg tror det ikke før jeg får se det😝

De må ha partneravtaler og flere godkjente produkter både i EU, USA og ROW før sommeren. Dette tror jeg de får til. Tipper den første “store” avtalen kommer allerede i Q1.

6 Likes

Nyheter om finansiering kommer vel også nå snart. I tillegg til info om fase2 på sis og sbe

1 Like

Måtte dette endelig bli Softox sitt år.

3 Likes

Kursmessig ja. De har klart mye fint forskningsmessig de siste 2-3 årene.

10 Likes

Kursen rett i været på nyåret og dørgandes stille i tråden. Lover bra dette :slightly_smiling_face:

Einaste positive er vel at det er eit fullstending fravær av salgsvilje… Men utan nyheiter eller større volum er dette kun midlertidig oppgang… Kursen er jo høgre en siste gang vi faktisk fekk noko nytt frå selskapet :man_shrugging:

Denne aksjen er den mest eksplosive på oslo børs

1 Like