Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Ja kommer de rette nyhetene med større kontrakter nå, så kommer Softox til og doble seg over natten tror nå jeg :slight_smile:

2 Likes

Med 16% WACC i SB1M sitt regnestykke så burde hvertfall kursmålet gå opp med 16% nå etter årsskiftet :slight_smile:

Analysen er på et halvår blitt ganske så utdatert.

4 Likes

Var vel mer eller mindre utdatert den når den ble publisert, mye som ikke var med der :slight_smile:

4 Likes

Lysår :hugs:

Stemmer det at Softox nå er på jakt etter en partner?

Softox er nå på jakt etter en strategisk partner for å kunne videreutvikle produktet slik at det kan brukes på flere akutte og kroniske indikasjoner.

1 Like

Håper de Finner en partner snart for det vil nok sende kursen langt opp og da er det finansielle på plass og vi vil se helt andre nivå på kursen en dagens😊

1 DINGE INVEST AS 1 118k 10,81% 31,702m 1 583 0,14%
2 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 1 117k 10,80% 31,657m 7 473 0,67%

Ser ut så Kristian Almås ikke vil miste topplasseringen sin :sunglasses:

13 Likes

Hva skal til før folket får opp øynene for Softox? Tror det kommer til å skje mye positivt her nå fremmover😊

2 Likes

Noe i nærheten av positiv kontantstrøm, så man slipper å være med på ørten emisjoner.

Stille som i graven, så hva positivt tror du vil skje Olympus?

Tror en større partner snart er på plass. Og da en av de store med muskler finansielt. Softox produktet er revolusjonerande så er nok flere som ønsker en bit av dette

3 Likes

Innen hvilket produktområdet vil det komme partnerskap ?

Det får tiden vise👍

Tror det kan bli partnerskap på flere produkter.
Nato kan fort bli første og største kunde. Da snakker vi!

1 Like

Søknad FDA klarering 501K for SWIS ble levert inn i Q1 2022 og det ble estimert svar på dette nå denne måneden, det er vanskelig å forutsi helt nyaktigt. Det amerikanske forsvaret bidro med penger til forskning her og det er ingen grunn til å tro at de ikke ønsker å kjøpe produktet så fort som muligt. Harstad, softoxs nye CEO, har lang fartstid i de amerikanske spesialstyrkene og vil bli den nye døråpneren her.
Partnere og distributører har softox jobbet med i lang tid nå og har tidligere avslørt at de snakker med flere av de største aktørene, at SBE fase 1nyligt er ferdigstilt med meget gode resultater, og at eu godkjenning desinfeksjon hånd og overflate er på plass og videre utrulling i eu landene pågår gjør dette nå enda mer attraktiv for finansielle partnere.
En eventuell emisjon er fremdeles mangen måneder fram i tid, om du venter på positiv kontant flyt før du vil inn med en inngang her er nok toget gått da.

16 Likes

Men hva med godkjenningen fra det norske Miljødirektoratet?

Husker du hvor det ble sagt at det var forventet svar denne måneden på FDA? Kan ikke huske å ha fått med meg det. Vet du for øvrig noe om den ekstra studien som krevdes av FDA? Kan heller ikke huske å ha fått med meg noe ang den i noen presentasjoner.

Vært stille om den men ble nevnt i en liten bisetning synes jeg å huske, utgangspunktet var vel ett håp om svar før jul men den kom og gikk :slight_smile:

Ja det ble jo snakket om, skal prøve å grave det fram i lyset. Vet ikke noe mer om ekstra studien.
Tommelfingerregel er vist følgende:
“The FDA approval process can take between one week and eight months , depending on whether you self-register, submit a 510(k) application, or submit a Premarket Approval (PMA) application.”
510k (clearance) er jo vanligvis en raskere prosess. Ikke naivt å tro et svar kan komme nå spør du meg.

1 Like