Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ja avtalen innebar at FFI skulle bidra til å finne nye finansieringskilder for å utvikle de nye produktene, så …

28kr next ?

1 Like

Skjønner meg bare ikke på slike som deg. Som kun stikker hodet frem når muligheter for å strø salt i såret oppstår. Er det gleden av at andre taper penger som er greia?

Ser at du til og med postet på face-gruppen nylig. Euforien over nedgangen i det siste som gjør det vanskelig å stagge det iboende behovet etter å spre negativitet?

Kr 28 hadde vært ypperlig kynisk sett, men håper virkelig ikke at selv en emisjon havner på slike nivåer. Fortjener hverken ledelsen eller aksjonærene. Heldigvis har TA sjelden funket i Softox. Alt for lav omsetning.

9 Likes

Ingen glädje i det Björn.
Vad är det som säger att den inte skulle kunna gå til 28kr ?
Är väl noll problem om man är lång och allt är tipp topp.

Fascinerende om du virkelig tror det selv.

SOFTOX SOLUTIONS: HAR FÅTT GODKJENNING FRA DANSKE LÆGEMIDDELSTYRELSEN FOR Å STARTE FØRSTE KLINISKE STUDI AV SOFTOX INNHALASJONS LØSNING (SIS)

20 Likes

Dette var bra. Og det var slettes ikke gitt at denne tillatelsen skulle komme. Deilig med en god nyhet.

5 Likes

Dette er evig mye viktigere enn desinfeksjonen. Forsøk å ha den tanken i hodet om enn en stakket stund. Jeg tar en pause fra tråden inntil finansiering er ordnet og det blir mulig for aksjonærene å ha fokus på annet enn den **** desinfeksjonen :slight_smile:

14 Likes

Betyr det at du har solgt deg ut i påvente av en forventet emisjon?

Fort den mest potente nyheten i Softox sin historie om man ser mulighetene et stykke frem i tid. Hadde fortjent å gå sky high. Nå må selskapet bare sørge for å få det finansielle i boks slik at man kan rette blikket opp og frem.

3 Likes

Nei. Men, jeg har redusert en større post for en del tid tilbake.

Det handler ikke om selskapet, ledelsen eller det kliniske. Det handler om å være i en forsvinnende liten minoritet av aksjonærer som er interessert i investeringscaset utover desinfeksjon. Har forsøkt å bidra til bevissthet rundt dette her inne, men energien er bedre brukt annensteds hen inntil videre.

Jeg tror selskapet vil kunne sikre finansiering på flere positive nyheter fremover. Så emisjonen ser jeg frem til å delta i, uansett hva slags kurs den blir på.

12 Likes

Uansett om du blir eller forlater tråden så har du bidratt i betydelig grad til å høyne kunnskapen om SoftOx!

8 Likes

Utrolig fin nyhet! Men kan det tenkes at det er denne meldingen de kjører emisjonen på?

Er vel én av grunnene (utover at det alltid skjer) at det blir sell on news selv på rådende kurs; at slike tanker ligger i bakhodet til litt for mange. Skal bli spennende å se hvordan de angriper akkurat den biten. Blir overhodet ikke overrasket om man blir tatt på sengen. Almås er en luring.

3 Likes

Får å si det enkelt, på hendene skal man ikke kunne bruke Softox sitt produkt men det er tydeligvis så risikofritt at det kan testes på innvendige organer! Forstå det den som kan…regner med dette at EU godkjennelsen er NÆRT forestående😉

14 Likes

Påvirker nok neppe prosessen overhodet utover at alle bør skjønne at det bare er en formalitet unna. Tipper selv at man fortsatt må vente i ca 2 måneder, 1 1/2 best case. Men tiden får vise.

1 Like

Det kan fint komme noe innen dyrehelse. Har vært stille fra FFI en stund så det er spennende. Hvem vet, plutselig kommer det en nyhet om finansiering fra et eller annet hold.

5 Likes

Gjenstår å se, antar SIS også må ha samme dokumentasjon på god kontroll over kloratene før de testes innvendig. Og det blir heller ikke behandlet over natten så her tror jeg det kan komme en del raskere enn ett par månender som du antyder…

1 Like

6-måneders batchen må fortsatt analyseres, som ikke er ferdig før november. Selskapet har tidligere uttalt at det er andre krav til desinfeksjon grunnet måten det blir konsumert på, kontra SBE/SWIS/SIS. Ingen grunn til at dette grønne lyset skal kunne speede opp prosessen. Den går sin byråkratiske gang.

1 Like

Kanskje en forsvinnende liten minoritet som er interessert i annet enn desinfeksjon hvis du ser hen til antallet aksjonærer. Ser du på aksjebeholdningen er nok bildet motsatt.De 50 største har pr.i dag 69% av aksjene i selskapet og andelen synes stigende.Lite som tyder på at de ser seg blinde på desinfeksjon. Men husk at den gruppen man virkelig siktet seg inn på med desinfeksjon,sykehuspersonell, de kjøpte caset på første forsøk (HINAS)

16 Likes