Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Sant, edesa er et bioteknologi selskap som er i fase 3 i en avansert medisin (antibody) som har vist 68%mindre dødelighet hos covidpasienter. De vil ta ca 2500dollar pr dose, om softox kan vise til tilsvarende efektivitet har de stort fortrinn på pris pr behandling.

Blir spennende å se hvilken pasientgrupper sis skal testes på

Først må de vel bestå fase1 uten at SIS kverker folk (noe den helt sikkert ikke gjør).
Muligens det kan være vanskelig å få tak i covid-pasienter i Danmark om 6 måneder (fase 2) og at de må enten må prøve i et annet land eller gå for en annen pasientgruppe? :man_shrugging:t3:

Lurer på om FFI kommer til å anbefale alkoholfritt når de har sett oppdateringene fra Hemsedal-prosjektet. Hvis håndsprit resulterer høyere sykefravær og dårligere inneklima og alle andre ulemper sammenlignet med Safedes har jeg vanskelig å forstå favoriseringen av spritbasert.
Et annet argument var også at FFI vil vente til pandemien og hverdagen var normalisert og det har den vel nå (i Norge).

3 Likes

Noen som vet hva slags pasienter de søker til fase 1? Er det snakk om friske folk?

Var det ikke snakk om forkjølelse i fase 1?

Var det ikke friske i fase1 da? De skal sjekke først om SIS er trygg. Fase 2 er pasienter og syke av et eller annet

Meget mulig det er friske til å begynne med, de får nok sjekket baterie nivået på friske også.

Gledelig å se nykommere på kjøpersiden den siste uka, ikke bare (Gunner) fra Selbu og (Ove )fra Kirkenes lengre…

Jeg melder meg frivillig til fase 1 hvis de sliter med rekruttering.

Flere institusjonelle som har økt?

Når de kun skal teste at det er sikkert til bruk på mennesker er jeg nesten 100 % sikker på at det er snakk om friske mennesker.

1 Like

Begynner å teste på friske personar først.

12 Likes

Forventar en melding når de starter opp så kan komme når som helst.

“Allerede neste uke starter testingen på friske mennesker, forklarer Bjarnsholt.”

“Bjarnsholt anslår at den første fasen av testingen på mennesker vil være ferdig i starten av 2022. Om resultatene er gode, vil de søke om å få gjennomføre forsøk på mennesker som har testet postivit for covid-19.”

Anbefaler alle å lese artikkelen. Den er relativt kort, men mye nyttig info angående SIS.

3 Likes

Jeg satser på kurser på 500 kr før 2023 med dagens aksjer. Høres voldsomt ut, men 500 kr * 9, 17 millioner = 4,6 milliarder. Det er vel ikke så mye?

3 Likes

Da trenger litt tilskudd for å komme seg gjennom fase 2 på SIS og SBE med særs gode resultat.
Og stang inn på Safedes i Norge og EU.
Og SWIS med spennende partnere!

1 Like

Det er egentlig ikke så mye hvis de skulle få full klaff på alle fronter her.

6 Likes

“Vedlagt følger en sladdet versjon av det supplerende brevet til klaget og vedlegg 1 sammen med vedlegg 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 og 11 i sin helhet. Vedlegg 6 og 10 er unntatt offentlighet i sin helhet.
Avslaget kan påklages i samsvar med reglene i offentlighetsloven § 32. Klagefristen er tre uker, jfr. forvaltningsloven § 29.
Hilsen
Miljødirektoratet”

Supplering av klage i sak 2019.5384 SLADDET.pdf (3,0 MB)
Vedlegg 1 - Letter of Conditional Approval_2020-004462-19.docx (2) Inhalation SLADDET.pdf (818,6 KB)
Vedlegg 2 Letter of Approval, 2021-000314-42 (1) Chronical wounds.pdf (93,6 KB)
Vedlegg 4 - SWIS-01.pdf (567,3 KB)
Vedlegg 5 - Report Irritant properties of SoftOx.pdf (258,1 KB)
Vedlegg 7 - WHO anbefaling om alternativer til alkoholholdige desinfeksjonsmidler.pdf (203,3 KB)
Vedlegg 9 - Utbredelse av håndeksem blant helsearbeidere.pdf (139,4 KB)

5 Likes

Vi får håpe på rask behandling i England…

https://www.trademarkia.com/uk/safedes-UK00003705225.htm

bilde

8 Likes