Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Veldig spent på hvordan det går med softox. Har ingenting nå, men lider av fomo :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Trademark, altså ingenting å gjøre med godkjennelse av selve produktet? (Mulig jeg misforstår) Uansett, det er liten grunn til å tvile på at SoftOx er sikre på å få SafeDes godkjent til bruk både her og der.

1 Like

Har nok ikke noe med selve godkjennelsen å gjøre, her er nok bare tanken på å komme på det markedet ettersom de søker om trademark der. Nå som de er ute av Eu må det søkes med egen søknad i Uk?

3 Likes

Garantert. Tipper at de uansett venter med slikt til de kan vise til en EU-godkjenning som proof of concept.

1 Like

Du er jo ute Aaleby, selvfølgelig tipper du det​:wink::grinning:

Kjøpte meg solid inn igjen forrige uke :wink:

4 Likes

Tror fort man må regne med en del flere aksjer i løpet av 2022. Men potensialet ved suksess er selvsagt fortsatt stort.

Er helt avhengig av Eu godkjennelse og større distribusjonskanaler i de store markedene, så fremt BP ikke går skoene av seg for å ta SIS men her er jeg redd de fort prøver å sluke hele sulamitten i steden…med den prisen Softox står i dag. Ikke mye som er priset inn i potensielt produkter…

Føler meg rimelig trygg på at brødrene Almås ikke selger for knapper og glansbilder.

7 Likes

Beklager på forhånd til alle aksjonærer som er lei av desinfeksjons-føljetongen, men denne artikkelen har sitater som må få en plass i denne småprat-tråden ( Omgangssyken nærmer seg – NRK Norge – Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet )

«Ved norovirus er det spesielt viktig med mekanisk rengjøring med såpe og vann for å fjerne virus. Studier har vist at alkoholbasert hånddesinfeksjon har begrenset effekt mot norovirus. På steder der mange er samlet bør det være enkelt å få vasket hendene, og det er viktig at det tilrettelegges for dette for eksempel på skoler, i barnehager og lignende, skriver FHI.

11 Likes

Men å oppdatere fhiveilederen klarer de sjøpølsene framdeles ikke

6 Likes

Safedes tar knekken på Noro viruset også på eit blunk og alkohol har her minimal virkning.
Er mange som enda ikke har skjønt potensialet il Softox. Så er det bare en liten del som er desinfeksjonselen av selskapet her er enormt mye annet som kommer til å bli en game changer.

5 Likes

Med to barn i barnehage, så blir jeg litt forbanna :face_with_head_bandage:

1 Like

Kjenner meg igjen i det. Har vært mye såre hender her de siste 2 årene.

1 Like

Blir minst 2 interessante børsmeldinger de neste 2 uker tipper jeg.
Oppstart SIS og Hemsedal-prosjekt. Tror og håper på god drahjelp fra Airthings som tydeligvis også vil ha bort spriten som desinfeksjon.

11 Likes

Første innrulling! Skritt for skritt og sten på sten…

2 Likes

SOFTOX SOLUTIONS: FIRST SUBJECT ENROLLED IN TRIAL OF SOFTOX INHALED SOLUTION (SIS)

30 Likes

Noen som vet hvor mange personer de skal ha med på forsøkene?

Vet ikke hvor mange som er med, men ut fra meldingen kan dette gå fort:

“Den første personen fikk en enkelt lavdose SIS. Friske frivillige vil få tre eskalerende doser SIS eller placebo, forstøvet som en enkel dose en gang, to eller fire ganger daglig i 5 dager.”

3 Likes

Forventingene til ferdigstillelse ble vel gitt i intervju:
"Bjarnsholt anslår at den første fasen av testingen på mennesker vil være ferdig i starten av 2022. "

2 Likes