Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Regner med minimum 3 stk pr doseskalering.
Det som tar lengst tid i denne er vel å vente på svar om goahead for neste dose etter obervasjonstiden for safety.

Så da spørs det om “den første fasen” er ment som Fase 1 eller dose 1. Håper på Fase 1

fant ikke noe på EudraCT No.: 2020-004462-19
https://www.clinicaltrialsregister.eu/
Mulig det tar tid før den kommer inn

Skulle ønske de heller valgte en “kronisk” sykdomstilstand i lungene som sliter med at biofilm hindrer god behandling av lungene for fase2 . Istedenfor Covid19.
Ville antatt at endepunkter ville være enklere å definerer og å se klare resultater på.
Og at rekruttering og resultater ikke ville møtt like stor konkuranse da.

3 Likes

Fikk de ikke fasttrack på grunn av Covid-situasjonen? Så er logisk at de først tester SIS mot covid før de tester mot andre sykdommer.

2 Likes

Et godt argument :+1: Nå skal det sies at risikoen for feilet fase 1 er mer eller mindre eliminert etter denne: SpectrumX’s SPC-069 Respiratory Treatment Shows Unprecedented Efficacy against Multiple Coronavirus Variants | Business Wire

6 Likes

Sånn som Covid har utviklet seg og man ser hvilke konsekvenser det også gir vil det være noe enklere på både støtte å tilgang til forsøk vil jeg tro. Tror løpet ville vært betydelig værre å få i gang om de ikke kjørte på Covid oppstyret.

2 Likes

Joa. Men fast track betyr ikke så mye for tid frem til godkjenning.

mens prisen på legemiddelet gjerne blir satt i forhold til det det blir godkjent for først.
Covid19 studien vil nok vise gode resultater, men om det blir godkjent for Covid må resultatene være eksepsjonelle i forhold til andres medikamenter for å få høy pris.

I en kronisk sykdom ingen greier (og færre prøver med studier) å behandle, med “kun” bra resultat vil kunne gi høyere betalingsvillighet da det skiller seg mye mer ut på resultat og alternativer.

Så ved å velge noe annet enn Covid ville jeg anta. raskere rekrutering, “lettere” protokol og endepunkter, bedre relative resultater i forhold til alternativer og høyere pris ved godkjenning

2 Likes

Har du ikke lest dagens melding ? Dette handler ikke bare om effekt ved COVID-19.

Skumleste denne nå. Interessant. Potensiell konkurrent mot SIS da. Takk for lenken.

Ser også at softox har søkt patent på hudkrem / salve eller lignende. Hadde vært interessant med en hånddesinfeksjon som holder hendene fri for ulumskheter i X antall minutter. Litt usikker på hvor hypp folk er på å gå rundt med feite klorhender, men det kan ha sine bruksområder i nisjeområder. Kanskje i hansker dersom det er risko for at hansker sprekker, f.eks. under medisinske inngrep.

Selføgelig har jeg lest den.
Softox har sagt de går for Covid i fase 2. Det er det innlegget mitt handler om

Potensiell, absolutt. Blir dog overrasket om ikke komboen hypoklorsyre og eddiksyre viser seg overlegent også her.

1 Like

Acne er vel eit potensielt område kor ein salve kan vera aktuelt?
Ikkje så heilt liten marknad der heller.

1 Like

Er ufattelig mange potensielle bruksområder på patentene Softox sitter på. Alt hva sopp, sporer, virus og bakterier så vil tro det kommer til å forske på alt fra negle/fotsopp til helvetesild. Men en kan ikke gå igang med alt på en gang men begynner nå med å legge første steinen.
Aksjen er grisebillig og rart ikke mer av potensialet er priser inn men det kommer det kommer.

5 Likes

Hele avsnittet er:
“Bjarnsholt anslår at den første fasen av testingen på mennesker vil være ferdig i starten av 2022. Om resultatene er gode, vil de søke om å få gjennomføre forsøk på mennesker som har testet postivit for covid-19.”

Jeg tolker dette som hele fase 1 studien og ikke 1. dose testingen. Men nå går jo dette via en journalist også så hadde vært greit med en tentativ tidsplan fra selskapet.
Starten av 2022 er også et litt rundt begrep.

2 Likes

Selskapet sa på en kvartalsgjennomgang at fase1 tar ca 3 måneder

2 Likes

FIRST PATIENT ENROLLED IN THE CLINICAL STUDY FOR SOFTOX WOUND TREATMENT AGENT FOR CHRONIC WOUNDS, BIOFILM ERADICATOR (SBE-01 STUDY)

21 Likes

Hu og hei hvor det går! Deilig dag :grinning:

Edit: Hvorfor kursen ikke alt står i 100 er beyond me, men det gjør ingenting. Verdens enkleste investering dette.

2 Likes

Ny melding fra selskapet nå:blush::+1:

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/544618

1 Like

Håper at vi closer over 50 idag :grin::ok_hand:

Har klødd meg bra på hodet over at denne meldingen har glimret så lenge med sitt fravær. Betryggende!

5 Likes

Several patients klare allerede faktisk :slight_smile:

17 Likes