Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Softox har fått mye pepper for både det ene og det andre, noe fortjent men også mye ufortjent. Men en ting skal de i hvertfall ha, at de er flinke til å søke om støtte og de har en god “track record” på også å få tildelt midler så det er absolutt lov å håpe :slightly_smiling_face:

4 Likes

Helseproblemer med rengjøringsprodukter og desinfeksjonsmidler.

8 Likes

Analysene viste at hvis mor hadde begynt i en jobb med eksponering for slike midler, gjerne flere år før unnfangelsen av barnet, hadde barnet 71% økt risiko for astma og/eller astmasymptomer. Hvis hun hadde begynt med slikt arbeid etter at barnet ble født, fant man ingen økning i astmarisiko hos barnet.

2 Likes

Så man burde helst bare få barn sammen med damer som ikke har støv på hjernen? :stuck_out_tongue:

Ja, :slightly_smiling_face::open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth:SBS, sotftox brain solution

Den er det en del som trenger!

Går mot en ny rekord

3 Likes

Jeg synes det er rart kursen til Softox er så lav. Men jeg synes det er enda rarere at omsetningen ofte er så ekstremt lav! Skjønner det ikke, selskapet får tross alt endel oppmerksomhet.

Eneste grunnen jeg kan komme på er listingen på Growth…

Det er en grunn til at største aksjonær ga et konvertibelt lån. Han visste at før de har svaret på et par av prosjektene de har gående, så er interessen for lav.

1 Like

Jeg tror omsetningen er lav fordi vi omsider har trofaste aksjonærer som venter på en kurseksplosjon. Er ikke mye å få kjøpt her heller om man vil inn med en anstendig sum, da stiger kursen kraftig.

Skjer ikke mye, men syns fortsatt aksjen er den mest spennende på børs.

2 Likes

Ja i morgen, eller senest Torsdag,får vi nok resultater fra målingene i Hemsedal.

Årets Jobb smartere løfter temaene Strategi, Bærekraft og Eiendoms­teknologi. Oslobygg KF representerer verts­kommunen når hele kommune-Norge samles for Fremtidens Byggdrift, Renhold og Byggeprosjekt.

Det hele starter sosialt tirsdag ettermiddag 26. oktober med byvandring og bli kjent-middag. Onsdag 27. oktober er det faglige foredrag og parallelle sesjoner, mens torsdag 28. oktober kan by på foredrag innenfor blant annet bærekraft, klima og motivasjon.

5 Likes

https://www.dantrials.com/forsogspersoner.html

DanTrials ApS is a private Danish contract research organisation (CRO) dedicated to efficient clinical research in healthy volunteers and patients.

We perform a wide range of clinical studies in our 10-bed fully equipped clinical pharmacology research unit located at Copenhagen University Hospital, Bispebjerg.

SIS‑01 Forsøg

Vi ønsker at undersøge sikkerheden og af lægemidlet SoftOx Inhalation Solution (SIS) , som er under udvikling til behandling af COVID-19 , og vi søger derfor raske forsøgspersoner af begge køn på mellem 18 og 55 år til at deltage i et sundhedsvidenskabeligt forsøg.

Du skal være ikke-ryger og have et kropsmasseindeks ( BMI på 18.5‑29.9 kg/m2 . Du må ikke have doneret blod eller deltaget i et forsøg med et ikke-godkendt lægemiddel indenfor den seneste måned. Andre egnethedskriterier vil blive vurderet af den forsøgsansvarlige læge, David Sonne, såfremt du beslutter, at du ønsker at deltage.

Det aktive stof i SIS, hypoklorsyre (HOCl), har anti-virale effekter overfor bl.a. SARS‑CoV‑2 , som er den coronavirus, der kan give anledning til COVID‑19 .

Udover en indledende informationssamtale og forundersøgelse skal du deltage i to besøg på Zelo Fase I Enhed (en forskningsklinik på Bispebjerg Hospital): et indlæggelsesbesøg på enten ét eller fem døgn (afhængig af om du deltager i en af tre enkeltdosisgrupper eller om du deltager i en af fire flerdosisgrupper) og et opfølgende besøg 2 eller 3 dage efter, at du modtog den sidste dosis af forsøgsmedicinen.

Under indlæggelsesbesøget vil du enten modtage en enkelt dosis af forsøgsmedicinen (enkeltdosisgrupperne) eller én daglig i fem dage eller to eller fire daglige doser af forsøgsmedicinen i 4 dage plus en dosis om morgenen på dag 5 (flerdosisgrupperne). Lægemidlet inhaleres ved hjælp af et forstøverapparat. Inhalationen foregår via en maske og tager op til 15 minutter . Under inhalationen skal du trække vejret ind gennem næsen og ånde ud gennem munden.

Forsøget er blindet, så nogle forsøgspersoner vil få aktiv medicin, mens andre vil få inaktiv medicin (placebo).

I løbet af forsøget vil du få udført en række rutine helbredsundersøgelser , deriblandt objektiv undersøgelse, måling af puls og blodtryk, iltmætning og kropstemperatur, EKG, blod- og urinprøver, lungefunktionsundersøgelser.

Hvis du deltager i en af enkeltdosisgrupperne og gennemfører hele forsøget, vil du modtage en skattepligtig kompensation for din deltagelse på kr. 3.500 . Hvis du deltager i en af flerdosisgrupperne og gennemfører hele forsøget, vil du modtage en skattepligtig kompensation for din deltagelse på kr. 12.000. Efter aftale med forsøgspersonalet kan du få dækket dine dokumenterede transportudgifter.

Forsøget er godkendt af Lægemiddelstyrelsen (journalnr. 2021034016) og Videnskabsetisk Komité i Region Hovedstaden (journalnr. H‑21020605).

Hvis du er interesseret i at høre mere om forsøget, kan du kontakte studiekoordinator Torben Balchen på telefon 3135 2683 , alle ugens 7 dage fra kl. 8 til kl. 20, eller skrive til os på forsoegsperson@dantrials.com.

25 Likes

WTF 12 000 danske kroner! Hvor melder man seg på?

2 Likes

om jeg hadde covid og bodde i danmark hadde jeg meldt meg på på et halvt sekund.
Dette er et godt tegn på at fase en har gode resultater da?

Jeg bor jo tross alt i København, så kanskje jeg skal ta kontakt

11 Likes

Tror dette gjelder friske mennesker, for å sjekke safety. De skal ikke teste det enda på mennesker smittet med covid :slight_smile:

2 Likes

aha :see_no_evil:

Hvor mange personer skal teste SIS og SBE?

Har vel med at man skal ligge på sykehus i 5 dager, så det er litt for tapt arbeidsfortjeneste også?
indlæggelsesbesøg på enten ét eller fem døgn

Hvis Hemsedal-prosjektet har noen konklusjon av interesse (eksempelvis bedre inneklima, lavere sykefravær etc) bør det vel komme en oppdatering på det i dag/morgen?

1 Like