Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Har en følelse av at dette blir en ellevill måned

9 Likes

Hvor har du dette fra? :raised_hands:

Jeg har snakket med IR i selskapet.

2 Likes

Hva de skal presentere har jeg ingen anelse om, håper det er positivt. Skal jeg satse penger på noe (noe jeg har gjort) så gønner de på som F på oppløpssiden av året med positive news, som feks EU godkjenning og avtaler rundt det, samt resultatene på Hemsedalsprosjektet. De vil nok ha opp kursen før en eventuell emisjon på nyåret, gjerne i forbindelse med SIS-resultater i Januar. Det hadde vært perfekt.

Men, når det er sagt så har vi jo blitt skuffet før. TTJLT…

3 Likes

De har nok behov for mer tid til å fortelle om tingenes tilstand - som strengt tatt er svært bra, minus det finansielle og litt for mye byråkratisk bråk. Virkelig positivt at de tar det steget, for selskapet begynner å bli bra mangfoldet, som gjør det tricky å rekke over alt med begrenset tid. Samarbeidet med FFI blant annet har knapt blitt utbrodert overhodet i foregående presentasjoner. Denne gangen kan man ha håp om at de har fått såpass med kjøtt på beinet at man kan få et lite innblikk i tanker og visjoner. Samme gjelder åpenbart både SIS og Hemsedalsprosjektet.

1 Like

Multiprodukt i tablettform burde komme litt info om. Genialt om soldatene har det i lomma og knuser dem i vann og bruker det til desinfisering av bla sår/vann etc ut i felt, (mine tanker og sikkert flere).

2 Likes

Håper Softox får satt en bra emisjon før rentene skal opp. Inflasjonen starter å bli ille i verden og renten må opp da. Nyhetene kommer til å i løpende bånd fremover. Tror resten av 2021 blir veldig bra.

7 Likes

Det var en av tingene jeg ba de om å gjøre, nemlig redegjøre for de forskjellige prosjektene i selskapet. Store som små. Det spekuleres for mye blant aksjonærene. Så jeg håper vi får en fin presentasjon av ett større bilde.

9 Likes

Blir nok ikke vanskelig å rekruttere til Fase 2. Kanskje klarsignalene kommer raskere hvis situasjonen er kritisk i Danmark.

3 Likes

Noen som vet/har sett/hørt hvordan fase 2 blir utformet? Jeg håper jo på at de velger ut f.eks 10 sykdommer (Covid, RS, CF, Lungebetennelse etc) og ser virkning de forskjellige sykdommene. Covid er stort nå og vil være en stund fremover, men svært mange av de andre har også dårlige/dyre behandlingsformer.

Er enig i at de burde ha forskjellige sykdomsgrupper og forskjellige pasientgrupper under det igjen, gamle unge alvorlig smittet, mindre smittet osv. Tipper det er en selvfølge i fase 3 iallefall. Det blir veldig omfattende og Mangen pasienter.
Kanskje det ikke er nødv, lungebetennelse er lungebetennelse?
Men alt av hva jeg har hørt og lest er kun Corona pasienter nevnt i forbindelse med fase 2.

Glimrende spørsmål å stille i forbindelse med presentasjonen i tilknytning til Q3 :+1:

Fungerer det på covid, vil det vel fungere mot andre virus i svelg/lungene også.
Så skulle gjerne ha sett effekten på betennelse i bronkiene/aveolene i tillegg.

Et annet spørsmål er… hvis det fungerer så godt mot bakterier/virus i luftveiene. Hva vil skje med pasienten i ettertid når luftveiene har blitt “sterile” etter medisin? Lettere for ny infeksjon?

1 Like

Har ikke aksjer, og aner ikke om safedes fremdeles er noen biggie for softox. Uansett: Der var safedes på McDonalds på Storo storsenter (pleier ikke å vanke der altså :sweat_smile:), og jeg fikk for min egen del sjekket lukten det tidligere var snakk om. Må si at jeg ikke reagerte på at produktet luktet noe særlig, helt innafor. Verre med den dårlige hjemmebrenten som brukes i en rekke dispensere.

10 Likes

Mer som en kvise på rumpa. Med redemption time som siger stadig nærmere.

3 Likes

Hvor mange faser av kliniske forsøk må soft gjennom får å selge produktet? Inngaletingsproduktet

To faser med SWIS og SBE, tre med SIS.

Swis er vel ferdig og de venter på ce-merking?

1 Like