Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Sommer 2022 vet vi mer om sis?

“Fare” for at det er solgt før den tid.

Fortsatt 2 faser, selv om begge er finito. Men ja, CE-merking og partner på plass i løpet av 2022, klart for markedspenetrasjon i 2023.

Slik som covid nå blomstrer opp og hele Europa snart er i rødt igjen så skal en se innhalatorstudiet får fult fokus.
Sykehusene fylles nå opp av covid pasienter og verden trenger desperat en løsning og den sitter trolig Softox på.
Vil ikke bli overrasket om innhalatoren får en hastegodkjenning etter hvert som en ser resultatene.

1 Like

Hvordan reklameres det egentlig for å få kandidater til fase 1. Det burde jo være mulig å fylle opp på særdeles kort tid hvis man hadde gått ut litt bredt.

Det har jeg sett noe om, tror det var et firma/organisasjon som hadde som jobbet med å samle mange kandidater, så det var mange frivillige å ta av. Skal se om jeg finner det, om ingen andre her vet noe mer om det?

1 Like

https://www.dantrials.com/forsogspersoner.html

Har sett den. Men det må jo igjen markedsføres for de ulike studiene. Det er vel de aller aller færreste som er registrerte hos eller besøker dantrials.

Aner ikke hvordan de går frem, men de er tydeligvis eksperter på å rekruttere, så da har de selvfølgelig sine metoder. Hvor lang tid var det forresten beregnet å bruke på fase 1 (tenker da på siste person innrullert)?

Tidlig q1 2022

1 Like

“WHO «dypt bekymret» over raskt økende coronasmitte i Europa | ABC Nyheter” WHO «dypt bekymret» over raskt økende coronasmitte i Europa | ABC Nyheter

Og folk fortsetter å gi bort aksjene sine…

Og vi får fylt på litt mer før et spennende 2022! :partying_face:

Fyller jeg på mer blir det ikke julegaver i år :laughing:

4 Likes

Gi noen softoxs aksjer i julepresang i år da vel:)

1 Like

Jo, takk. Gjorde dette fra en Pareto-konto ifjor. Tok bare ca 7 mnd å få det gjennomført… :smiley:

1 Like
1 Like