Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Veldig bra at artikler om denne studien popper opp mer og mer. Bra at de framhever at spesielt desinfeksjon på spray er farlig å få i lungene.

1 Like

Sis inhalering kliniske studier 3 faser. Når kan det beregnes at fase 3 er ferdig?

Mot slutten av 2023 som absolutt tidligst. Spørsmålet er nok heller om Softox fortsatt er i besittelse av teknologien til den tid og i hvilken form. Vil tiltrekke seg interesse fra BP om de første fasene viser lovende resultater og et fase-3 studie vil koste flesk. Oppsiden vil uansett være gedigen uavhengig av om SIS blir kjøpt opp eller om Softox klarer å ta det til markedet i samarbeid med en partner.

4 Likes

Når kan resultater fase 1 komme?

Sannsynligvis ferdig i januar 2022 med fase1.

Kanskje neste fase2/3 går litt raskere pga fast-track. Det er også mulig at de kan komme med oppdateringer underveis i studiene, men det sier de sikkert mer om 17.nov

9-11 november denne uken er Bygg Ren Verdi - Lederkonferansen, det kan komme mye interessant her.
https://www.byggrenverdi.no/

På fredag er World Pneumonia Day.

World Pneumonia Day gir et årlig forum for verden til å stå sammen og kreve tiltak i kampen mot lungebetennelse.
A day to promote interventions to protect against, prevent and treat pneumonia; and generate action to combat pneumonia.
Blir ikke overrasket om softox skal promotere produktet sitt her.

6 Likes

Mener Softox hadde meldt seg på denne, så de driver å promoterer produktene og enklere blir det etter Hemsedal prosjektet. Den dagen de får godkjenningen vil salget bli kraftig økt umiddelbart…

1 Like

SoftOx Solutions AS: Invitation to Strategy and Capital Markets Day, including Q3 2021 results

4 Likes

Spennende å høre hva de har å si om finansieringen :slight_smile:

1 Like

Håper virkelig at det blir mulig å se i opptak. Noe annet hadde vært rimelig bortkastet.

Får håpe det går fort å finne kandidater som vil være med.

1 Like

6 mnd har gått, er du klar ?

3 Likes

Tror Geir kommer til å dra opp en kanin eller to fra hatten. Dette blir spennende :smiley:

2 Likes

Har vanskeligheter for å skjønne at dette skal bære med seg dårlig nytt. Heller stikk motsatt. De ladder opp nå for å dra opp verdiene igjen, og evt sette en emisjon. Gleder meg veldig til å høre på presentasjonen neste Onsdag !

1 Like

Største eier gjorde slik at de mest sannsynlig klarer å komme seg over et par avlesninger før de kjører emisjon. Spørsmålet er om det er lurt å kjøpe nå, før avlesninger, eller etter emisjon. :stuck_out_tongue:

Har du en mill+ og er skråsikker på full tildeling bør du vente på emisjonen. Gitt at det blir vanlig emisjon og at den settes lavere enn dagens kurs.

Tror du på dårlige resultater holder du det borte fra aksjen.

Tror du på gode resultater kjøper du nå.

Enkelt og greit :slight_smile:

1 Like

Hadde jeg hatt en mill, hadde jeg gått inn med 70% nå og 30% på emisjon. Null tro på at en emisjon settes på lavere kurs enn forrige. Har jo skjedd mye siden sist emisjon.

1 Like

Hjelper dessverre ikke at mye har skjedd når det ikke skaper varig entusiasme i markedet. Det betryggende er at selskapet har mulighet til å tyne strikken til over nyttår. Om nødvendig. En EU-godkjenning bør kunne ha mer effekt enn kun sell-on news, selv om man aldri skal si aldri. Litt for mange brente aksjonærer som antakelig bare venter på muligheten til å komme seg ut.

Det er jeg jo langt fra sikker på. Kanskje det blir kjørt en rettet emi for de største eierene også en reparasjonsemi for resten? Det er dyrt å kjøre emisjon, så kan være det blir tatt noen snarveier her.

Jeg tror egentlig på gode resultat. Samtidig. Hvis de ikke skal fortsette å ha høyt cash behov, så må de få safedes på markedet i stor grad. Ellers vil de trenge en veldig stor emisjon nå, eller flere framover.

Jeg trodde på et godt resultat forrige gang jeg tok inngang, men det var på 57 kr. Kursen er nå 47 kr.

Inntil jeg ser at de har det regulatoriske på plass rundt safedes evt har fått kjørt en tilstrekkelig stor emisjon, så holder jeg meg unna.