Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Folk flest kjøper vel den lille til 23,90 eller den mye større til 139,- om du ikke vet forskjellen på disse.

Almås snakket om økt synlighet i butikkene under presentasjonen, «sjokkere» eller hva det heter og reklame.
Her er foresten noe helt annet som er interessant, økt interesse for antibiotika resistens
https://b-m.facebook.com/ungehoyre/photos/a.10150136176205530/10159583075960530/?type=3&source=48

1 Like

Retail blir sånn passe bra når de kommer seg inn i HINAS og sykepleiere har opplevd forskjellen på å sprite hendene vs Safedes x50 om dagen. Da går praten :slight_smile:

5 Likes

Fikk svar fra Barneombudet:

12 Likes

Husker ikke at han nevnte noe konkret, men han sa at de så på mange bruksområder, men at hovedfokus nå var på kjerneområdene, for ikke å gape over for mye på en gang. Det er jo helt fantastisk at dem har mulighet for å utvikle enda flere produkter med sin teknologi. Må jo være en av de mest undervurderte aksjene som finnes tenker jeg, og det på grunn av at det blir oppfattet som et “Antibac selskap” som har dårlige salgstall.

3 Likes

https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/15347346211015656

11 Likes

Er ikke det fase 1? Skjønner ikke helt hvorfor det blir lagt ut nå, men kanskje de er helt i sluttfasen med resultatene på fase2 og vil ha det samlet…

Dette er SWIS-01, som utgjorde grunnlaget for SWIS-02 vi venter på avlesning fra nå i Q2.

Fra tidligere børsmeldinger / Q-rapporter vet vi konklusjonen i artikkelen som nå er publisert.

Clinical study (SWIS-01)
Pilot study (first in human) to explore SWIS safety and performance in human patients with
Split Skin Graft Donor sites (acute wound model), n=12.

No serious adverse events | Well tolerated | Bacterial reduction confirmed | Excellent wound healing

4 Likes

Veldig interessant lesing. Et lite minus at det ble meldt endel smerte ved påføring av SWIS, men det er vel også naturlig i sensitive sår.

Det pleier å svi litt når man heller ting opp i åpne sår :sweat_smile: Og her er det altså 6 tilfeller (av 72 behandlinger - N= 12 x 6) av smerte som (tilsynelatende) gikk raskt over («resolved quickly»), for 2 av 12 pasienter.

Future larger studies are needed to evaluate the safety and performance of HOCl + buffer in acute wounds, including the promising antimicrobial effect by prolonged treatment on bacterial biofilms.

Dette henviser altså til SWIS-02 og SBE.

4 Likes

Ja, tenkte det samme.

For øvrig positivt at de bruker eldre mennesker, et par med diabetes i tillegg, i studien. Det blir ikke tatt noen snarveier på forskningssiden.

5 Likes

Hei
Det er veldig opplysende for meg å følge denne tråden for tiden med den gode innsikt flere av dere har her.
Imidlertid så har jeg bestemt meg for en long adferd anyway. Sitter på gjerdet og bare venter. Som flere her har skrevet, så må det før ellere senere eksplodere, noe jeg er helt enig i. Er følgelig ikke bekymret for at kursen for tiden er lavere enn hva vi skulle ha ønsket. Lykke til , til alle som sitter her, stay long og du vil bli belønnet.
Mvh
boella

7 Likes

Er ikke denne publisert tidligere?

Ikke meg bekjent.

Publisert 5.5.21 altså i går. Kunne tatt en melding Softox også på dette for å opplyse eller?

Ikke publisert før nå, men resultatene er kjent ø? Og dette er resultatene som gjorde at vi gikk til fase 2?

Stemmer, man kjente til topplinjeresultatene.

1 Like

Det er veldig positivt at resultatene publiseres i et seriøst vitenskapelig tidsskrift. Aner ikke hvor mange lesere dette tidsskriftet har, men det er definitivt et eget felt innen medisin som leses av de klinikerne som er mest sentrale innen dette feltet - og som meget vel kan tiltrekke seg verdifullt engasjement fra fra disse. Dette er verdifull vitenskapelig validering at teknologien til SoftOx!

13 Likes

Har en slektning som har fått påvist cystisk fribose. Kan lese om sykdommen her: Norsk forening for cystisk fibrose - CF - hva hvem hvordan for de som lurer på hva det er. Det er en dødelig sykdom, pga lungebetennelse og bakterier i lungene. Jeg lurer på om noen her inne vet om denne inhalatoren til softox kan hjelpe de med denne sykdommen?

Det må de vel nesten vite på dette siste studiet og (uten jeg kjenner praktiske detaljer ved gjennomføring.)
Bivirkninger som svie og ubehag ved påføring får en vel tilbakemelding fra pasienter umiddelbart? Det samme kan de vel observere hvordan såret gror og det ser fint ut…
så det kan jo tenkes det smittet over på optimismen fra forrige webinar.