Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Her håper jeg på masse emisjoner og bedre kjøpsanledninger i det særegne norske markedet som ikke gidder å sette seg inn i teknologien.

2 Likes

Magert? :slight_smile: Hvor mye salg går de glipp av i Q4?

Om man er opptatt av salg i Q4 har man rett å slett ikke skjønt bæra av investeringskonseptet!

Softx hadde inntekter. Disse forsvant over natten! Produktet måtte trekkes tilbake.

Inntektene fra hånddesinfeksjon er helt UBETYDELIGE. Se regnskapet selv.

Ja i den store sammenhengen, men når litt inntekter reduseres kommer negative tanker inn. Særlig for de av oss som ikke skjønner bæra…,

Ingenting er jo bedre enn det!:champagne:

1 Like

Virker som et veldig profesjonelt selskap, stor forskjell i forhold til våren/sommeren 2020. Dette selskapet her blir større enn noen her kommer til å tro, jeg har troen. Håper vi aksjonærer får eventuelle utbytte aksjer i SiS eller Softox Defense Solutions hvis de tenker å børsnoterte dem på growth som Røkke gjorde med Aow og Acc.

6 Likes

Hovedlisten

Pause nå, men anbefaler alle som har kapasitet til å lese seg opp på SoftOx, og ikke minst høre på live-presentasjonen i dag.
Jeg trodde i likhet med mange andre at dette var et selskap som i første rekke siktet seg in mot desinfiseringsmarkedet,
Så feil kan man ta i en tidlig evaluering av selskaper!

Har vært klart lenge at de ønsker å bli en substitutt for antibiotika.

Lykkes de må man frem med den store kalkulatoren

3 Likes

Synes presentasjonen er knallgod. For de langsiktige som meg er det vanskelig å ikke bli enda mer bull. For min del er jeg svært tungt lastet i Softox (ut fra personlig økonomi), og det blir derfor ikke veldig mye mer handel på meg.
Men det er oppsiktsvekkende for meg at det er så lite handel i Softox som vi ser. Spesielt også på en slik dag. Da må man nesten spørre seg hvordan vi skal få opp volumet.
For min del er jeg ikke redd for emisjoner, men det hadde jo vært hyggelig å kunne satt dem på stigende kurser. Håper også at man kan få inn finansiering gjennom partnere.

Tror ikke vi vil se en godkjenning fra EU på desinfeksjonsmiddel i år da de nå avventer en tidslinje på søknaden. Dog positivt at den var sendt inn allerede i oktober.
Det fremstår bare så meningsløst alt dette når man ser hva Geir legger frem i forhold til urenheter.

11 Likes

Forøvrig spent på å høre mer om Effectdes. Hadde tatt det for gitt at også den var tatt fra markedet, men det var den altså ikke.

1 Like

Trodde jeg hadde størst %-vis andel av min investeringskapital i Ulti og Nanov men ser nå pga. av den uforholdsmessige lave prisingen av SoftOx at jeg har mest der! (4 promille av selskapet).

1 Like
1 Like
1 Like

Vekkelsesmøte!

4 Likes

Tror jeg blir litt frustrert om de teknologiene bare blir lansert gjennom egne selskaper uten at vi får noe igjen for det. Det må vi da gjøre?

De kommer aldri til å selge/transportere patentene ut av selskapet. Det er det som er kronjuvelen i Softox ref. Almås :slight_smile:

3 Likes

Må vel kanskje komme en nobelpris i medisin ut av dette!

5 Likes