Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Hocl Damp er effektivt for å desinfektere rom, bak i en sykebil etter covid pasienter etc. Tipset de om muligheten for en god stund siden og de takket for tipset men det var ikke på agendaen. De har tydeligvis snudd på saken…:+1:

Spørs om det er her de har tatt turen til Airthings test lokaler for å dokumentere? (bare en tanke) Var virkelig lovord om potensialet til desinfeksjonen.

4 Likes

Coopmed har oppdatert siden på tysk og lagt ut nye bilder, ting skjer…

Edit: Tysk er ikke min greie, man kan tydeligvis spørre om å bli med på en bruker test av Safedes så det kan vel ikke være så langt unna de er på markedet…?

11 Likes

I kvartalsrapporten stod det at den nye EU-søknaden kunne ta et år men det tror jeg ikke blir tilfelle

SoftOx Solutions AS: The Research Council of Norway grants NOK 2.4 million for the development of a multi-product for use by the Armed Forces.

20 Likes

Lå på salg på kr 48 (kortsiktig omdisponering) og fikk høy puls når det plutselig tikket inn en melding. Nok et hint om hva som kommer litt frem i tid. Lovende!

1 Like

Var ikke mye reaksjon på den meldingen.

1 Like

Markedet har feilet Softox, ikke omvendt. Rett og slett ingen interesse uansett hva Softox melder. Latterlig.

1 Like

Markedet lurer på hvordan de skal finansiere resten. Når det er på plass, så vil markedet reagere mer normalt.

4 Likes

Tror en må få selskapet mer frem i media så det blir bedre kjemt.
Spør en folk på gata om Softox vil vel knapt 1 av 1000 vite Hva det holder på med.

En av tusen er ALT for optimistisk, tror jeg :sweat_smile:

Ja men må være litt optimist her​:joy::joy::joy:

1 av 1000 syntes jeg var litt lavt…
Dessuten, hvorfor skal media skrive så
mye om dette?? Er da milevis unna et ferdig produkt. Hvis dere ikke husker riktig, så ble det nylig publisert en artikkel i VG. Hva mer skal dere be om av publisitet i den fasen her??

Er da ikke milevis unna eit ferdig produkt. De har eit ferdig produkt alt og det er bare en av flere i en rekke.
Patentene de sitter på er unike og blir det en Nobel pris i medisin til Ålmås og gjengen er vel spørsmålet😉

4 Likes

Et eller annet sted mellom at vi nå går på Oslo børs, de skal presentere swis på EWMA konferansen, EDF støtte, framdrift i multiproduktet og produktene sammen med det militære, avtaler og partnerskap, sis fase 1resultater, EU, fda aproval, og alt det andre jeg har glemt, kommer oppturen


5 Likes

Og vi må ikke glemme spb1/DNB analysen, når kan vi forvente den? Almås nevnte analyse noen ganger i presentasjonen

Virkelig morro å se Vaccibody har fått enda en avtale om utvikling, denne har verdi opp mot 925mill dollar/8,3Mrd Nok. Spennende å se om Softox også vil få noe tilsvarende avtale om utvikling av SiS, noe som forøvrig kan skje i nær fremtid… En ting er sikkert kommer det en slik melding som er stor sannsynlighet for, er det for sent å stå på perrongen…

10 Likes

Ut fra ordlyden på SIS så er det akkurat det som er hensikten og kommer til å skje tror jeg.
Jeg forventer en tilsvarende vaccibody-variant for SIS (legemiddel) og en annen med partnerskap og royalties for SWIS/Safedes (og SBE etter hvert).

Softox har frem til februar eller mars med å skaffe finansiering og får de avtale som skissert over er den biffen fiksa.

2 Likes

Hvordan var det med Swis, drev de å forhandlet med partnere nå?

Først CE-merking, deretter partner. Selv om det helt sikkert er mulig å starte innledende forhandlinger uten at alt av godkjenninger er på plass. Fin trigger for H2 2022.

Ok, nærmeste triggere vi vet om er SIS fase 1 q1 22?