Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ballen har virkelig startet å rulle for Softox i det siste. Tror vi bare har sett begynnelsen. Gleder meg til resultatene fra Hemsedal og SIS.

3 Likes

Tror de som går å venter på en emisjon venter forgjeves. Nå kommer inntektene og det var også vilje til å låne selskapet mer penger fikk vi vite sist de tok opp lån.

2 Likes

Dette er ganske lur markedsføring

2 Likes

Var dette dagens pumpemelding og så kommer emisjonen fra SB1 i morgen?

Nei er ikke det og det fortsetter oppover i morgen. Så lykke til med å stå på sidelinja og se kursen gå uten å være inne.

Prøv litt hardere :joy:

1 Like

[

Hei, der var du igjen!

5 Likes

Han er ikke engang god til det, men baise er alt han kan😆.

Omikron ser ikke ut til å være så mild som enkelte har håpet på… Virkelig bra Softox har FFi og Bjarnholt på laget!

– Når man ser på ferske uoffisielle tall fra Sør-Afrika, kan det ser ut til at omikron gir samme effekt på innleggelser som tidligere varianter. Altså er det ikke noen spesiell grunn til å håpe på et spesielt mildt forløp her.

1 Like

Ut ifra grafen ser det vel ut som Omikron er litt mildere da siden cases stiger raskere enn ved delta og sykehusinnleggelser ligger under/ følger ca, Beta (litt rasker nå). Men er nok for tidlig å konkludere da det jo kan være etterslep og at sykehusinnleggelser øker raskere etter hvert.
Vet ikke om vaksinegrad er noe økt siden delta og at det spiller inn men de har vel ikke all verden til vaksinering der kanskje.

image
Dette er jo rimelig uoffisielle tall og vet ikke om hans sammenstilling av tallene er riktig, men hvis den er det, så er jeg helt uenig i konklusjonen hans.

Smitten øker raskere enn tidligere bølger, mens sykehusinnleggelsene følger samme kurve som de andre. Mao hvis man hadde laget en kurve med smittede delt på sykehusinnleggelser, så ser Omikron ut til å komme ut på kanskje 50% av de andre. Fortsatt veldig tidlig å dra bastante konklusjoner da.

Jeg ser jo for meg at det vil være like mye etterslep for de andre variantene?

2 Likes

Vi får se om noen uker da innleggelser henger noen uker etter smitten, en ting er sikkert og det er mange år til vi er ferdige med Covid.

1 Like

Ja men de har hatt en litt slakere kurve slik at knekken opp i Omikron caser nå på slutten kan komme for sykehusinnleggelser også. Så litt fare for at den øker raskere snart.

1 Like

Vi klarer 60 i dag🤪

5 Likes

12 Likes

Endelig er det godt å inne fullastet i Softox. Vært noen mørke stunder, men nå ser det mye lysere ut. Jeg husker den tiden Softox gikk mot markedet i fjor vår. Kan dette være stunden igjen?

6 Likes

Noen som VILLE ha den på 59,- :joy:
Synes den personen kunne lagt på en ekstra krone :point_up_2:

softox

1 Like

Hva haster ?:thinking:

13 Likes

Resultatet fra Hemsedal er klart der de vil orientere hele sulamitten sammens med FFI?

“Dag is in charge of business development, public relations”