Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Nettopp derfor er det min tanke :slight_smile:

Med fare for å dumme meg ut men dette er fra softox, dag Abrahamsen men hvem er det til egentlig?

Helseindustrien er en av Norges største eksportnæringer, med nesten 26 milliarder kroner i eksportinntekter i 2020. Med riktige rammebetingelser kan helsenæringen bli en enda viktigere eksportnæring for Norge og SoftOx?

3 Likes

Helt klart at resultatet fra Hemsedal må være ferdig og de har veldig viktige funn (tror jeg).

2 Likes

Husker jeg for ikke så lenge siden var glad vi var kvitt aksjonærene som primært var inne for hånddesinfeksjonsdelen av selskapet. Nå er de jammen meg på vei tilbake, men denne gangen kanskje for godt?:wink:

Likegyldig til kursen de nærmeste årene så lenge nyhetene er gode, men selvfølgelig hyggelig å se grønne tall.

6 Likes

Først og fremst gledelig at selgersiden virker behersket for første gang på fryktelig lenge. Nesten som om brorparten har skjønt at det kan lønne seg å sitte i ro. Som er sjelden vare i Soft.

7 Likes

Ja øretrillerne bør beherske seg til vi ser en annen omsetning.

1 Like

Vanlig kotyme er at enhver solgte aksje kan kjøpes billigere om x antall dager. Slik har det alltid vært i mykoksen, minus rakettferden og et fåtalls andre ganger av kortvarig lengde. Som har holdt kannibaliseringen i live og gjort det dødfødt å sitte tungt vektet.

Håpet må være at alle og enhver spotter muligheten for å gjøre gode penger. At griskheten vinner. Som vil kunne bety reprising og gyldne tider.

5 Likes

Siden vi spekulerer, kan hastemøtet ha noe med SIS å gjøre?

1 Like

Hvis det stemmer at de forventer å ha svar på safety i q1 2022 (tar dette fra hukommelsen, korriger gjerne) så er det vel omtrent umulig?

Det er med all sannsynlighet forbundet med EU-tolkningen.

Mulig men tror heller det har med desinfeksjonsbiten å gjøre, husk de påsto nå at EU har blitt åpent og dette er nok rette kanal for å få det raskt ut i det markedet. Samtidlig legge press på for godkjenning i Norge.

Blir spennende å høre resultatet fra Hemsedal og om Kiilto kommer å banker på døra…?

Da må dem nok betale dyrt, dårlig historikk

Veldig hyggelig at det løsner litt for SoftOx og kursen nå. Ironisk nok når jeg knapt nok er eksponert. Men slik er børs og løpende prioriteringer!

En annen bonus ved aksjen er at den er immun mot makrouroen. Fordi den er på Merkur enn så lenge, og fordi likviditeten / kursen styres ikke av market makers. Se bare hvordan resten av sektoren har blitt rasert (!) det siste året.

Det bør være gode muligheter for en positiv oppkapitalisering på kommende triggere og/eller partnerskap. Ting ser bra ut, og det er vel undt de som har holdt ut.

22 Likes

Nei, ingen mulighet for det.

1 Like

Setter stor pris på personer som deg som unner andre oppgang selv om du ikke er eksponert mye selv akkurat nå. Sier mye om deg og likesinnede, veldig realt og viser en veldig god personegenskap. :+1:

Håper du snart kommer tilbake med større eksponering, du bidro med mange gode innlegg tidligere.

22 Likes

Noen endring i topp50 av interesse?

Nothing

Fantastisk run i SOFTX siste dagene. Valgte å trekke ut endel på 55 og resten gikk på 61.4-61.5 i morgentimene idag. Mest mtp tidligere erfaring med kursutvikling (at vi kommer ned igjen), men dette kan selvsagt være den gangen hvor dette ikke skjer og at kursen rykker avgårde til 100kr…! :rofl: Time will show. Lykke til hva enn dere velger å gjøre!

3 Likes

Tiden for at folk kan få aksjene billigere er nok over. Endelig skjer det. De tålmodige skal belønnes godt for tålmodigheten. Har sittet her inne fullastet mens index og den grønne bølgen gikk til himmels. Nå som børsen er på 1170 poeng er det sannelig på tide at softox skyter til himmelen. Softox sin kurs var høyere da Oslo børs var på 700 enn nå. Tenk på det :smiley:

2 Likes