Nå har de oppnådd «Proof of sales» på Effectdes og.
Det betyr økt markedspris for å invitere partnere inn blant eiersiden i biocid-porteføljen med Safedes, Effectdes, opportunity x, osv
De som har fulgt med i timen har skjønt at produktene til Softox er overlegne. Har stor tro på alle produktene. Var bare 80 personer som så på sist Q-presentasjon som vil si at vi fortsatt er veldig tidlig.
Vi er knapt nok oppe av startgropa.
Ja, helt enig. Sitter selv på >0.1% av selskapet med IKZ konto, men kommer ikke til å selge en aksje. Heller tvert i mot muligens øke
Nærmer deg millionen med stormskritt du å?
like i nærheten ja =) Bare venter på 30x, 50x eller kanskje til og med 100x
Tenk at det fremdeles omtales som et desinfeksjonsselskap
Tiden begynner å bli klar for en analyse nå vel?
Bare å holde på pust og aksjer, tror vi får en helt vill newsflow fremover.
Newsflow og emi?
Emi i dag, Emi i morgen, emi hver dag, alltid. Alltid emi, emi i går og emi neste uke.
Det blir emi, emi rett rundt hjørnet, emi hele tiden, mange emi, nå blir det emi. Emi for alltid!
Mens noen står på utsiden og venter på EMISJON sitter jeg å tjener penger. 40% bare den siste uka. Lykke til til dere som venter på EMI
Har vært snakk om emisjon siden forrige emisjon … Absolutt veldig sentralt med emisjon, for all del, men det er jo ingen som har anelse om når det kommer
Nei, men det vi vet er at det blir tett med meldinger fremover.
Ble visst ikke akkurat sånn.
Du vet nå jinxet jeg det hele til helsikes.
Jeg har hele tiden hatt stor tillit til det vitenskapelige i selskapet men vært skremt bort av emifrykt
Dagens nyheter bør være analysemat blir vel ikke noe av sb1m? Blir vel kanskje dnb nå i første omgang?