Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det kommer vel helt an på hvordan studiet er designet.

Men hva med de stakkarene som havner i kryssilden da? Skal vi helt hensynsløst drepe Karius og Baktus?

2 Likes

Store ord fra Softox sjefen! Tenk om han får rett! Sitter vi da på tidenes gullgruve?

Garantert.

1 Like

Må da være utrolig dårlig butikk å selge nå?
Forstår meg ikke på folk

1 Like

Det har jeg tenkt lenge :laughing:

Vel, det har lønt seg i mer enn et år nå. Håper de svir seg, dette blir ikke pent. Ser nok kurs 100 snart.

1 Like

Det går framover hos spectrumx også, det er et godt tegn.

SPC-069

2 Likes

Tiltakende volum. Ser pent ut dette.

Mulig noen synes Almås hausser, men om dette også tar virus intracellulært, som han sier, er faktisk dette revolusjonerende, noe helt nytt verden ikke har sett før. Har det kommet til celler må bare kroppens eget immunforsvar jobbe med det. Har snakket med noen leger om dette og den gjengse oppfatningen er at om det virkelig stemmer at det tar virus/sopp/bakterier intracellulært er det banebrytende, men de må se mer forskning på dette før de klarer å tro på det. Og den følelsen får jeg om hele caset, det er for godt til å være sant, men klarer de å bevise dette, vil det bli en rakett vi aldri har sett maken til.

6 Likes

Almås oppdaterer fortløpande når det gjelder inhalatoren og han kunne ikke stått frem med alt dette om ikke ting virket svært lovende.
Dagens artikkel er bull for de som er inne og de som nå blir nye aksjonærar i tiden fremover.

Softox kommer til å bli noe enormt stort.

4 Likes

Investeringsmantraet mitt for tiden (sitter i Soft, DC og Ulti)

Den evnen til å angripe viruset intracellulært er helt spinnvilt og var vel hovedankepunktet mot SIS tidligere; at det ikke vil nytte iom at viruset bare vil “gjemme seg” inni cellene.

4 Likes

Hausing og hausing, på hvilken måte skal mannen liksom medele at han har noe som virker?

10 Likes

Rart det der. Uttalelsene til Almås blir forsterket i retning haussing som en følgeskade av at markedet har bestemt seg for å ikke ha troen. På tvers av det fundamentale, som har pekt i Softox sin favør på alle fronter. Over lang tid. På ett eller annet tidspunkt vil det samme markedet få fullstendig bakoversveis med påfølgende rakettferd. Spørsmålet er bare når.

8 Likes

Med fare for å gjenta meg selv: Når man kaller dette haussing skal man huske på at Almås har klart å overbevise det ene fagmiljøet etter det andre,folk med et helt annet grunnlag antagelig enn noen her for å bedømme caset. Så da må det vel være lov til å faktisk tro at han virkelig har et produkt som er spesielt. Når FFI tar bølgen så er vel det neppe noe som skjer hver dag. I følge artikkelen i dag har den franske stat pluss ti andre nasjoner involvert seg for å søke midler til utviklingen, antagelig fordi man finner at resultatene er så spennende at man må gå videre. Så da finner jeg det i hvert fall vanskelig å kalle det haussing.

14 Likes

Slik jeg forsto på siste Q var at Norge med å gå inn i dette også forpliktet seg til å kjøpe produktet. Vil vel også si at man her snakker om 11 nasjoner i tillegg til Norge som har den samme kjøpsforpliktelsen?

Enig, for meg virker det som at markedet er retarda. Sorry, men sant.

Dette har jeg tenkt på også, at det må jo være et enormt pluss at det fungerer uavhengig av mutasjon… om det faktisk fungerer da, høres nesten litt for godt ut til å være sant ja - vanvittig spennende!

Dette registrerte jeg ikke helt først, men som dere nevner er jo dette enormt Bull!

1 Like

De hadde vel neppe deltatt hvis de ikke ønsket produktet og dersom det blir vellykket,noe alle antagelig regner med, så trenges det vel knapt noen forpliktelse :grinning: Men dette kun mitt resonnement,ikke bygget på facts.At dette blir stort hvis man lykkes er det vel liten tvil om og synes som de har kommet langt slik at risikoen ikke er overveldende sammenlignet med vanlig medisinsk testing.

2 Likes