Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Her kan alle svare, men man må jo svare ærlig da og skrive inn sitt reelle yrke, osv, osv…

Håpløst med svar fra aksjonærer. Ingen som ønsker svar fra aksjonærer i et selskap, når et produkt skal vurderes uavhengig.

5 Likes

Jeg sr aksjonær og svarte. Produktet lukter dritt, flytende vanskelig å ta på, men forhindrer at jeg får tørre hender og kan bruke det flere ganger daglig. Bare svar ærlig da mann. Har ikke veldig troen på desinfeksjons biten til retail, kan være noe for hyppig bruk på helsehus/sykehus. Men dette er et spill på sårsalven og inhalatoren, det bør alle skjønne.

Handler ikke om å svare ærlig eller ikke. Det er som h3nk1 skriver: de ser ikke etter oss aksjonærer som respondenter. HINAS er rettet mot helsesektoren, og det er derfor naturlig at de søker et representativt utvalg for helsesektoren. SoftOx sine aksjonærer er ikke et representativt utvalg for helsearbeidere i Norge, uavhengig om de svarer ærlig eller ikke.

2 Likes

Yep, man bør ikke kludre til en undersøkelse - sats heller på at produktet er bra og vinner fram.

2 Likes

Okey, trodde det var en generell brukerundersøkelse. Hvorfor er denne delt ut om det skal til noen representive i helsesektoren. Det er en veldig smal sak og unngå om det var poenget. Men om det var det som var hensikten med brukerundersøkelsen så er jeg enig.

Jeg leser i hvertfall dette som ment mot helsearbeidere, ettersom den skal brukes i forbindelse med HINAS, at de yrkene som er listet opp alle er innenfor helsesektoren, og at de referer til en spesifikk utprøvelse av produktet: “Du har nå fått prøve hånddesinfeksjon fra SoftOx Solutions AS. Vi ønsker at du beskriver din opplevelse av produktet med 3 stikkord.”

1 Like

Ka du har helt sikkert rett, åpnet peiser gjennom uten å tenke mer over det. Kan vel ikke trekke den?

Det ble delt en brukerundersøkelse om Softox som det ikke fremgikk var ment å være public, så den ble moderert bort.

Man bør huske på at man kan ødelegge datakvalitet om feil input kommer inn i sånne innsamlinger

5 Likes

To nye ansettelser:

Molly Monroe
Analyst
https://soft-ox.com/team-member/molly-monroe-3/

Trine Hasselknippe Olsby
HR & Office Manager
https://soft-ox.com/team-member/trine-hasselknippe-olsby/

8 Likes

Dette er fra hun som delte den: Den er ment for brukere av produktet (=brukerundersøkelse, som jeg skrev, ikke meningsmåling) fordi dette er en nyvinning og anbudsprosessen krever at selskapet viser til brukererfaringer. I det offentlige er brukermedvirkning stadig viktigere og noe som går igjen både innen forskning og anbudsprosesser.

Regnet egentlig med dette var greit pga det ble delt av en som jobber på Oslo University Hospital.
Department of Forensic Sciences, Researcher.

Også en ansatt hos SoftOx også hadde svart på fb.
Jeg så ikke at dette skulle være ment for en spesiell gruppe.
Vi svarer ærlig her for å ikke ødelegge regner jeg med.

1 Like

Da beklager jeg selvfølgelig det. Synes det virker rart å bruke svar fra aksjonærer som data til en anbudsprosess, men det skal jeg ikke legge meg opp i.

1 Like

Trasig med konstant press nedover fra en lystig robot og soleklar year-low. Dagens kurs representerer på ingen måte alle milepæler og klinisk progresjon siste 12 måneder.

Man har det siste året fått full regulatorisk godkjenning og oppstart for samtlige kliniske løp. Man har landet utviklingsavtaler med det norske og amerikanske militæret. Man har vanvittig bullete uttalelser fra verdens fremste biofilm-mann og andre stakeholdere (eks. FFI). Man har en ledelse og ansatte som har økt egen eksponering.

Man har hatt utur med offentlige utsettelser og byråkratisk ****

Og nå venter vi på klinisk bekreftende data for sårskyll (SWIS). Er resultatene gode her har vi veldig mye å glede oss til fremover (gitt at man må kunne legge til grunn betydelig overførbarhet).

9 Likes

h3nk1; Det du skriver hjelper bare så lite på aksjekursen nå når Nasdaq er inne i en korreksjonsfase.
Da faller så godt som alt av teknologi og bioteknologi, også SoftOx.

Jeg har ingen illusjoner om at det jeg skriver styrer de globale indeksene generelt og/eller SoftOx-kursen spesielt :wink:

Det er vel bare å gå sammen å ta rotta på jævelen eller? :slight_smile:

For meg ble casen litt ødelagt av våre svenske byråkrater. Nå avventer jeg egentlig at selskapet skal få ting mer på plass før ny inngang (eu godkjennelse, dyrestudier, SBE og SIS startet opp, avgjort HINAS, og finansiering på plass). En litt mer oversiktlig vei framover for selskapet som er lettere å forholde seg til først og fremst. Den EU avgjørelsen ødela en del bullscenarioer jeg trodde kunne enten skje eller ville hypes som store triggere, så per i dag er situasjonen litt meh.

Men, går triggerne riktig vei framover får de tålmodige betalt.

2 Likes

Nei, mente at alt det fundamentalt positive du ramser opp om SoftOx ikke klarer å hindre kursen i å falle når USA og Nasdaqs fall overstyrer det meste på verdens børser.

1 Like

image

3 Likes