Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Interessant lesing om stabilized HOCl (hvor Softox har unik stabilitet vha. eddiksyre) for fogging og for bruk i et «sanitising chamber». Spent på når vi får høre mer om fogging

2 Likes

Ser at Sjur Thorsheim fikk solid tildeling i emisjonen. 190 000 aksjer. Skilte seg relativt godt ut der. Var vel det mest spennende på topp 50 listen. Får ikke opp alle de mindre kjøpene. Noen navn som er verdt å merke seg som fikk tildeling?

Har du sjangs å dele print screen av top 50?

Bli insider, så får du det - @pdx har gjort en såpass god jobb at det er det minste en kan bidra med her :slight_smile:

15 Likes

Hvor ser du det? Er det ikke PRO AS? På min liste står han med 95k ekstra :face_with_monocle:

Skjønner ikke. Pro AS #3 synes ikke på min liste og LOYD AS er der på #11 men står ikke oppført som “ny”… Merkelig.

Sector alarm gründer Sjur Thorsheim som fått 2 x 95k.

1 Like

Kanskje like greit de kansellerer rep.emisjonen snart? (Er vel mye småsparere som har bidratt til kursen har falt under 55kr uansett)

Bør være lett å hente inn de etter fase1 på SIS og når selskapet vokser ute i EU. Og blir jo litt mindre utstedte aksjer på en lav kurs.

Tjah, Softox har bruk for pengene da :slight_smile:

Det vanlige, i andre aksjer, har vært å kansellere når det har vært omsatt like mange aksjer på eller lavere enn emikurs som repemi skulle være.

Men med aksjonærer som

er det ikke rart at selskapet ikke klarer å kjøre rep.emi…

Rep emi vil hindre enhver oppgang til den er gjennomført og det kan bli mange uker til dessverre.
Unntaket blir om det kommer nyheter og det er jo håp om det.

De har bruk for pengene på sikt, men ikke før 9-12 mnd og det er mer aksjonærvennlig å hente inn på høyere kurs.

2022 blir det vel mer salgsinntekter og

Burde få igang salg så de får inntekter. Begynner faktisk å tvile på om Almås er rette mannen bak rattet?

Om du tviler så kan det vel også begrunnes…?

Dersom vi forholder oss til børsmeldingen åpner svaret vi fikk fra EU kommisjonens for et betydelig større marked en lille Norge, tipper vi snart har betydelige salgsinntekter.
Screenshot_20211221-115446~2

Synes de skal planlegge for den og eventuelt kansellere den hvis kursen er lavere når gjennomføringen nærmer seg. Dette er penger som kan gi litt ekstra buffer og synes det er mest aksjonærvennlig å gjøre det slik.

Dette synes jeg er å overdramatisere. Jeg tror ikke rep. emisjonen er noen stor hemsko. Er vel mer hovedemisjonen og eventuelt kortsiktige deltagere der som påvirker kursen nå tror jeg.
Videre vei tror nok jeg i hovedsak styres av helt andre ting enn en plan om å gjennomføre en rep. emisjon.

3 Likes

Jeg vil ha rep emi aksjer til 55, og jeg bryr meg NADA om kursen ligger her til det er gjennomført.

1 Like

SoftOx Solutions AS: New share capital registered

1 Like

Det bør vel snart komme meldinger fra Hemsedal, ref. planer om annonsering medio desember.
Mulig no news er bad news?