Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det blir vel avgjort på EOGF 29.Des vil jeg tro.

Nei datoene avgjøres ikke på EOGF men de er avhengig av at emisjonsfullmakten godkjennes på det møtet. Så fort de har fått godkjennelsen (som de nok helt sikkert får) så kan selskapet sende ut informasjon om rep. emi prosessen. Kan jo være de har gjort klar melding og sender den rette etter EOGF, men det kan også være det drøyer litt.

Såfremt man ikke er en selvpiner, så kjøper man vel til under emi-pris nå ?

Man kan godt kjøpe til under emisjonskurs nå og jeg har forsåvidt også gjort det men jeg ønsker fortsatt å kunne bidra til å fylle kassen til SoftOx litt på 55 dersom kursen stiger.
Skjønner ikke helt problemet.

1 Like

Får ikke være med i emisjonen men gitt at de ikke dropper den kommer jeg allikevel til å stemme for på EGF fordi jeg mener at selskapet har mer igjen for å fullføre den enn å la være. :ok_hand:

1 Like

Er en emisjonsfullmakt på 2.015.000 de ber om på EGF’en som da rep. emi aksjene (218.000) bare er en del av. Tror det er helt sikkert at den fullmakten kommer til å bli godkjent.

Noen nye bilder fra Softox 21.12. 100ml og 500ml

Skjermbilde 2021-12-22 kl. 19.31.22
Skjermbilde 2021-12-22 kl. 19.31.45

8 Likes
1 Like

Ser beskrivelsen er endret til nå også å ha med Fungi som ikke har vært med på tidligere bilder…? (sett over noen gamle bilder Fungi sto ikke der).

4 Likes

Antivir var vel også effektiv mot fungi, men ser ut som de har lagt til fungi på teksten på framsiden ja. Men størrelsen på flaskene er gammelt nytt. Her er et innlegg fra Juni med disse flaskene: Redirecting...

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

God jul alle sammen​:santa: 2022 blir et fantastisk år for SoftOx​:100: :heart:

8 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Lov å ikke ha trua men hvis du synes at det bare er samme snakk hele tiden tror jeg ikke du har skjønt hvilket selskap SoftOx er. I forskning og utvikling tar ting tid. Alt må tas stegvis og med tanke på størrelsen til SoftOx skjer det jo egentlig mye.
En del byråkratiske setbacks har det jo vært men teknologisk har det så langt heldigvis ikke vært noe negativt. Det er faktisk det viktigste. Ting vil fortsatt ta en del tid men 2022 og 2023 vil nok vise om SoftOx blir en flopp eller suksess.

Fase 1 resultat for SIS med forhåpentligvis utskillelse og partner i Q1-Q2 er vel noe av det mest spennende den nærmeste tiden.

7 Likes

Er bare la være med å kjøpe det :ok_hand:t4:

Litt usikker på om det har noe direkte å gjøre ang SoftOx sin sak med Miljødirektoratet, men ting skjer ang. biocid reglementet.

13 Likes

Begynner å lukte fugl og snarlig godkjenning av Softox produktene dette.

3 Likes

Synes datoene her er interessant.

Usikker på hva BPC-41 betyr, men får opp denne fra regjeringen.no.

Trenger ikke være noe, men litt nysgjerrig på om det kan være noe ang. SoftOx.

Prop. 35 S (2013–2014) Proposisjon til Stortinget (forslag til stortingsvedtak) Samtykke til godkjenning av EØS-komiteens beslutning nr. 225/2013 av 13. desember 2013 om innlemmelse i EØS-avtalen av forordning (EU) nr. 528/2012 om markedsføring og bruk av biocidprodukter

8 Likes

Er vel dette det siktes til ut fra dato.

https://echa.europa.eu/documents/10162/2166576/bpc-a-41_2021_agenda_en.pdf/2241a92f-8ffb-1f69-eb0a-ae3d17b3d1e3?t=1637326948670

2 Likes

SoftOx has two processes towards regulatory authorities associated with its
disinfection products: application for approval based on active chlorine
released from hypochloric acid and an application for approval based on active
chlorine released from sodium hypochlorite.

  • Ser ut som det er de gjeldende sakene/søknadene ?

9 Likes