Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Kommer ikke noen rep-emi før kursen er godt over 55,-. De venter til det er gjennomførbart.
Drøyer det veldig tipper jeg den blir avlyst.

Må de ikke melde den avgjørelsen på klagesaken?
Får en følelse av at de har fått avslag, siden de ikke melder.

Sitter nok langt inne å gjøre om ett vedtak, blir vel bare puttet nederst i bunken igjen når den kommer øverst. Skumleste litt om denne Eu komisjonen og de var behjelpelig til de som fikk medhold så plutselig kommer den…

Tenkte på den avgjørelsen Jokkeinvestor delte over her, fra einnsyn, den har kommet, men ikke meldt?

Den er gammel og uten betydning. Einnsyn bør brukes med omsyn.

Gammelt nytt, bare ikke lagt ut på einnsyn

Ok, takker

Blir vel ikke lagt ut produkter i butikk hvis de ikke hadde hatt lov til å selge.

Aune er vel damene fra nord (Ren Vane) ?

Kan det være lagervare til Aune som de har fått selge i Bodø? Har ikke sett softox sine produkter annen plass. Softox har saken sin til behandling enda i desember 2021 hos Klima- og miljødepartementet.

Gap closed.

1 Like

Nå når gapet er lukket får vi håpe selskapet åpner kjeften snart igjen da :grimacing:

1 Like

De kan ikke åpne kjeften rett etter å ha kjørt en emisjon uten å framstå som tullinger? Der bør de jo virkelig ha lagt fram all relevant info.

3 Likes

Dei selger via XXL og er tilgjengeleg på 37 butikker landet over:

Kan jo sjølvsagt vera at XXL har kjøpt opp eit formidabelt lager tidlegare.

1 Like

Ny informasjon kan de jo selvsagt komme med uten å fremstå som tullinger. Skjer det ting som man bør melde så skal man jo melde det uavhengig av hvor lenge siden man gjennomførte en emisjon.

Det stemmer, men er det noe spesifikt du venter på?

Venter vi ikke bl.a. på resultater fra Hemsedal?

1 Like

Egentlig ikke noe jeg forventer akkurat nå nei.
Det mest nærliggende er vel kanskje en nærmere avklaring angående salget av SafeDes i Norge (og forsåvidt EU).
Men alltid åpen for overraskelser. :slight_smile:

@Hemingway resultatene fra Hemsedal kan vel komme når som helst men jeg anser ikke de som helt en “SoftOx melding”.

2 Likes

FDA godkjenning er vel rett rundt hjørnet om jeg husker rett?

1 Like

For hva da?