Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

nei det er jeg ikke sikker på :upside_down_face: men almås kalt linjen på 44 for ppm, er nok det som forvirret meg

De kan ikke gå over 44 som du sier. Og de er langt innenfor, noe flere andre slet med ref han Almås. Rakk vel ikke butikken en gang før de hadde passert grensen på 44.

2 Likes

Tror nok vi snakker om konsentrasjoner av forskjellige ting her. Min link var om 200ppm HOCL mens grensen på 44 ppm vel er for urenheter.
Ikke så lett å se hva tabellen til spectrumx er konsentrasjonen for.

Får inntrykk av at vi er på tynn is alle sammen :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Edit: Ser dokumentet er opprettet 30.09.2021 så er kanskje ikke så relevant likevel?

2 Likes

Administrerende direktør Henrik Skibrek i Kiilto Norge.

Han får nyte det så lenge det varer.

Det å fortsette med antibac når utviklingen er som den er, er jo faktisk nok en nedgradering av helsevesenet.

Jaja, eg vet, det er ikkje antibac som er det store i softox :man_facepalming:men likevell liksom

1 Like

Dette er da ikke noe nytt. Softox vant en liten del av anbudet. Antibac er den foretrukne spriten.

1 Like

Rart kursen ikke droppa 10-15% på den artikkelen :clown_face:

SIS: Safety of Ascending Single and Multiple Doses of Nebulised SoftOx Inhalation Solution in Healthy Subjects - Full Text View - ClinicalTrials.gov

13 Likes

|Estimated Primary Completion Date :|March 21, 2022
|Estimated Study Completion Date :|March 21, 2022

2 Likes

Var det ikke tidligere forventet at siste innrullerte forsøksperson skulle være i løpet av Januar?

Det jeg husker er blitt sagt, er Q1.
Vet ikke om det er blitt sagt noe annet enn det.

Ok. Takk!

Hva er argumentet for å bruke spritbasert desinfeksjon fremfor softox sitt produkt? De har vel begrunnet vedtaket?

Jeg hadde også fått det for meg at det var januar, men har sjekket i CMD video, og som @Nizarus nevner sies det der bare Q1 2022… ca ved 2:23 i video på Vimeo

2 Likes

Bare slutt å snakk om desinfekson.

HVEM BRYR SEG? IKKE NOEN.

Viruset vil sannsynligvis komme tilbake med nye mutasjoner og vi har fortsatt ingen effektive vaksiner.
Etterspørselen etter hypoklorsyre vil øke enormt på Mangen områder.
Oppsiden i denne aksjen er enorm.

4 Likes

Jepp, har handlet det jeg skulle ha kjøpt for i rep emi, så fikk jo fine 10% rabatt siden de er så treige i avtrekkeren… Håper jeg får litt feriepenger før SIS resultatet kommer i mars (?) :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes