Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Riktig, her føler jeg Softox som et selskap har hatt maks uflaks med det byråkratiske. Har man tro på selskapet, kjøper man på disse kursene.

1 Like

Er dette en fersk mail fra 2022?

Fikk dette svaret i dag 10.jan 2022.

1 Like

Husker ikke om denne er postet tidligere. Det er fra grisestudiet og dattert 29.11.21

Syreopløsningen er lynhurtig til at slå de fleste bakterier ihjel og inaktivere virus. Den er yderst effektiv,« siger postdoc og dyrlæge Elin Jørgensen.

3 Likes

“Via en forstøver administrerede vi produktet direkte ned i lungerne fem dage i træk”.

5dager i strekk, sammenhengende?

“Derudover fulgte vi naturligvis grisene flere gange dagligt med kliniske undersøgelser samt blodprøver undervejs, og heldigvis havde grisene det super fint hele vejen igennem forsøgene.”

5 dager på rad

1 Like

Scientific Program | EuroBioFilms 2022 August/September
Thomas Bjarnsholt skal tale.

1 Like

!

1 Like

!

SoftOx nevnes foreløpig ikke…

1 Like

Hypochlorous acid is unstable against ultraviolet (UV) light, sunshine, contact with air, and elevated temperature (?25?). This restricts the usage of hypochlorous acid in various applications, thereby hampering the hypochlorous acid market. The rise in usage of home electrolysis systems/machines to produce hypochlorous acid is estimated to hamper the hypochlorous acid in Europe and North America in the near future.

Såvidt jeg har forstått, så er dette et problem Softox sitt produkt ikke har, som jeg ikke vet om de amerikanske produsentene (eller de europeiske for den saks skyld) har løst. Noen som vet noe der?

Ref: North America and Europe Hypochlorous Acid Market to receive overwhelming hike in Revenues by 2020-2030 – Business Research News som ble linket over

Ikke nevnt der men (POPS for Hand Hygiene) til WHO er de nevnt og håpet er også anbefaling derrifra når/ved godkjenning.

https://www.who.int/initiatives/private-organizations-for-patient-safety/pops-for-hand-hygiene

2 Likes

Det er vel salg de rangerer her, så bare et spørsmål om tid.
De maskinene, home electrolysis systems/machines, produserer et så dårligst resultat at produktet så vidt tåler sollys.
Andre produsenter har såvidt jeg har googlet meg fram til mye urenheter som gir softox et fortrinn mtp eu godkjenning osv.
Softox er best i klassen, basta

1 Like

Urenheter over grensene satt av EU?

Det er blitt sagt det om spectrumx her inne på tråden iallefall. Er ute å jobber i felten i dag så finner det ikke i farten.

HOCL er ikke noe nytt. Det er derimot patentet / teknologien til SoftOx som mikser inn eddiksyre og gjør produktet stabilt, rent mv. Positivt av HOCL får mer oppmerksomhet og regulatoriske hjemler.

4 Likes

Her er fra spectrumx sin hjemme side, tolker det slik at deres produkt Spectricept har en ppm på over 300, eu har grense på 200 mens us har opp til 460 ppm om jeg ikke tar feil, softox har langt under 200ppm så spectrumx får problemer med å konkurere da.

3 Likes

Kanskje ikke langt under men nede på 200 i hvertfall i følge dette:

SafeDes® is a water-based solution with 200 ppm hypochlorous acid (HOCl) and 0.25% organic acid
– Optimized in terms of efficiency and skin friendliness.
Hypochlorous acid (HOCl) is the most effective disinfectant component in chlorine products
as much as 80 times more effective than ordinary hypochlorite (OCl-) 7).
The unique patent for SoftOx means that SafeDes® maintains a HOCl level of over 95% and a stable pH throughout the product’s lifetime – best in class.
The stable pH value of 4.3 gives SafeDes® an optimal skin-friendly pH.

Mulig de har mulighet til å ha enda lavere selvsagt.

1 Like

Det er vel hånddesinfeksjon som har grense på 200, vanlig desinfeksjon som Effektdes har Softox også en sterkere (Pro utgave) som har en ppm på 450.

2 Likes

Sikker på at du ikke blander sammen med klorater nå?