Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Med tanke på siste dagers relativt høye omsetning, er det noen andre store som har solgt noe(som viser på listene)?

Slik jeg tolket meldingene så var de positive, men mulig jeg har mistolket?

Ref. SBE- melding så burde en vel kunne dra paralleller mot pågående SIS fase 1? Selvsagt ikke helt det samme, men dog…

1 Like

Nej inget nytt än tidigare diskussion :slight_smile:
En ökning av Forte Trönder 15k

1 Like

27 Likes

Wow dette er veldig bra. På tide at flere får opp øynene for dette fantastiske selskapet.

Har du en link til dette, sikker på at datoen stemmer ?

Ser ut som det er flyttet til mai:

https://ewma.org/ewma-conferences/2022

Ja det var det jeg også trodde.

Swis kan ikke få mer oppmerksomhet en dette, hele det internasjonale forskermiljøet.

2 Likes

Ja det stemmer det. Programmet i februar lå ute i søkbar form i går så, da antok jeg det var en ekstra konferanse av mindre størrelse.

My bad. Det skjer i mai. Mye som skjer før den tid.

2 Likes

Du må gjerne forklare.

Beklager latskap-spørsmål, men ca hvor lang runway har selskapet nå?

Godt poeng. Tar den til meg :+1:

Det kommer helt an på salg av de produktene de har på markedet. Det skal være nok til å dekke tiden frem til at fase 1 studiene er ferdige.

De har også kommunisert at om SIS fase 1 er bra så er det håp om å inngå partnerfinansiering på resten av løpet der slik jeg forstod det på CFO (kapitalmarkedsdag).

Sannsynligvis trengs det mer penger i sommer/høst men til da kan salget ha tatt seg opp og man har fase 1 studiene ferdig.

Under 2 måneder til forespeilet sluttdato for SIS :sunny:
Safety of Ascending Single and Multiple Doses of Nebulised SoftOx Inhalation Solution in Healthy Subjects - Full Text View - ClinicalTrials.gov

Finner ikke SBE trial side i farten, men der er de på nivå 3 av 3 i doseeskaleringen og uten adverse events overhodet på nivå 1 og 2 så snart ferdig der og.

12 Likes

Kan man gå Short i SoftOx? Er det ikke noe regler ang. dette og små volum ?

Burde være det, iom at shorting i en aksje som Softox fort blir som rev i en hønsegård, men Nordnet låner likevel villig ut.

Finner ikke noe short register på SoftOx. Må den være vis størrelse, før den kommer opp ?

Finnes vel ikke slikt for Euronext.

Kan fort gå andre veien også, denne aktøren tar en risiko.
Håper vi følger med på om det er ulovlig shorting, frks at aktøren dumper aksjer til seg selv, for så å “resirkulere”

1 Like