Wow dette er veldig bra. PÄ tide at flere fÄr opp Þynene for dette fantastiske selskapet.
Har du en link til dette, sikker pÄ at datoen stemmer ?
Ja det var det jeg ogsÄ trodde.
Swis kan ikke fÄ mer oppmerksomhet en dette, hele det internasjonale forskermiljÞet.
Ja det stemmer det. Programmet i februar lÄ ute i sÞkbar form i gÄr sÄ, da antok jeg det var en ekstra konferanse av mindre stÞrrelse.
My bad. Det skjer i mai. Mye som skjer fĂžr den tid.
Du mÄ gjerne forklare.
Beklager latskap-spÞrsmÄl, men ca hvor lang runway har selskapet nÄ?
Godt poeng. Tar den til meg
Det kommer helt an pÄ salg av de produktene de har pÄ markedet. Det skal vÊre nok til Ä dekke tiden frem til at fase 1 studiene er ferdige.
De har ogsÄ kommunisert at om SIS fase 1 er bra sÄ er det hÄp om Ä inngÄ partnerfinansiering pÄ resten av lÞpet der slik jeg forstod det pÄ CFO (kapitalmarkedsdag).
Sannsynligvis trengs det mer penger i sommer/hĂžst men til da kan salget ha tatt seg opp og man har fase 1 studiene ferdig.
Under 2 mÄneder til forespeilet sluttdato for SIS
Safety of Ascending Single and Multiple Doses of Nebulised SoftOx Inhalation Solution in Healthy Subjects - Full Text View - ClinicalTrials.gov
Finner ikke SBE trial side i farten, men der er de pÄ nivÄ 3 av 3 i doseeskaleringen og uten adverse events overhodet pÄ nivÄ 1 og 2 sÄ snart ferdig der og.
Kan man gÄ Short i SoftOx? Er det ikke noe regler ang. dette og smÄ volum ?
Burde vÊre det, iom at shorting i en aksje som Softox fort blir som rev i en hÞnsegÄrd, men Nordnet lÄner likevel villig ut.
Finner ikke noe short register pÄ SoftOx. MÄ den vÊre vis stÞrrelse, fÞr den kommer opp ?
Finnes vel ikke slikt for Euronext.
Kan fort gÄ andre veien ogsÄ, denne aktÞren tar en risiko.
HĂ„per vi fĂžlger med pĂ„ om det er ulovlig shorting, frks at aktĂžren dumper aksjer til seg selv, for sĂ„ Ă„ âresirkulereâ
I sell on news-kongen Softox skal det en del til fÞr den gÄr til himmels helt ut av det blÄ, men en risiko er det absolutt om en uventet nyhet plutselig skulle komme fra feks Softox Defence Solution.
Tror det kan bli litt nyhet tĂžrke igjen en stund.
Ref. siste bĂžrsmelding. Er salg stoppen opphevet ved at de sier de har en overgangsordning fram til ny sĂžknad er levert, slik at de kan selge i privat markedet ? Har de ikke en overgangsordning etter denne sĂžknadsfristen? Synes bĂžrsmeldingene er litt diffuse. Sikkert bare meg.