Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

I sell on news-kongen Softox skal det en del til før den går til himmels helt ut av det blå, men en risiko er det absolutt om en uventet nyhet plutselig skulle komme fra feks Softox Defence Solution.

1 Like

Tror det kan bli litt nyhet tørke igjen en stund.
Ref. siste børsmelding. Er salg stoppen opphevet ved at de sier de har en overgangsordning fram til ny søknad er levert, slik at de kan selge i privat markedet ? Har de ikke en overgangsordning etter denne søknadsfristen? Synes børsmeldingene er litt diffuse. Sikkert bare meg. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Børsmeldingen er klokkeklar på at de har tillatelse til å selge til hvem som helst frem til endelig avklaring.

3 Likes

Virker som alle her å på div forum er enig om at softox kan selge både safedes og overflate desinfeksjon. Sånn tolker jeg det og.
Overflate er godkjent for salg, håndes gjelder overgangen til EU.

Ikke bare selge. Lastebilene ruller ut fra fabrikken allerede.

“The company has started to deliver to Hospital Purchasing (HINAS) and other players both within and outside the health sector.”

5 Likes

Blir nok skikkelig fugl av samarbeidet med forsvaret og Ffi…

bilde

8 Likes

Kan fort smelle som en bombe. Eneste grunn egentlig (imo) til å være inne med et antall til enhver tid.

Må komme noe oppdateringer fra samarbeidet med Forsvaret snart. Var vel slik at det gikk noen prosjekter i Europa også gjennom SoftOx ?

Tenk at kursen ligger 13kr under emisjon kurs. SoftOx har nye gode resultater og ny kapital.

Hva er greia med SafeDes «+» og EffectDes «H»?

2 Likes

Var det ikke lavere ppm. ? Fikk inntrykk tidligere at dette var litt mer SafeDes Pro, for helsevesenet.

Burde heve tvilen til de fleste om produktet er i markedet eller ikke ??

  • Status : Launched in the Norwegian Market

bilde
bilde

4 Likes

Mulig jeg husker feil men har de alltid hatt klassifiering for 2og 4 eller har 4 kommet til nå?

  • Classification : PT02 & PT4

Mener å huske bare PT02

Jo det hadde det…

1 Like

Buy our disinfection er aktiv igjen. :+1:

6 Likes

Takk, da husket jeg feil. Fint med avklaring👍

1 Like

Har ikke fulgt så godt med, men er det kommet noe nytt fra dette Hemsedal-prosjektet som pågikk i høst?

Intet nytt enn så lenge.

Forventes presentert av FFI i Feb/Mars.

Noen som har hørt noe ang. resultatene fra KEMI?
Skulle ikke den prioriteres. Burde vært ferdig for mange måneder siden. Om dette ikke har gått meg hus forbi.

Q3: In Sweden, an administrative appeal to the dismissed first application is still in progress. In addition, a new submission for the Swedish market has been made following receipt of new test results that accommodate the requests by KemI. The test results confirm the position SoftOx has held throughout the entire application process, namely that the formation of relevant impurities is so modest and far below what KemI has requested that it is irrelevant for our hand disinfectants. This fact confirms the safety profile of the products.

5 Likes