Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Godt under emisjon kurs. Der selskapet har cash og gode prosjekt data. Går kursen ned, er det gode kjøps muligheter tenker jeg…

1 Like

Kursen kommer til å bli masakrert på mandag.

18 Likes

Er du short soft nå? Siden du plutselig er så engasjert her, på xi, twitter og vil ha det med i aksjesladder. Tenker du å kjøre tilsvarende som du gjorde i next biometrics?

10 Likes

Hvorfor, spiller den snevre desinfeksjonen så stor rolle i forhold til sis, FFI, sds? De har uansett proof of sales til sykehusene, noe som var hele poenget, for se tjener ikke en skit på dette til Hinas, de ville bare ha salget og synergiene. Så gjerne forklar meg hvorfor kursen bli massarkrert?

8 Likes

Som moderator får du gidde å argumentere for hvorfor du mener det her.

8 Likes

Er evilfreud, Teigland og investornytt? Isåfall ville jeg ikke hørt veldig på han.

Saklig melding fra en som er moderator. :smiley:

1 Like

Har aldri eid eller snakket om Next biometrics.

Når det gjelder Softox så har jeg null posisjoner, men jeg synes det er synd med nyheten for den kommer til å brutalt knuse kursen.

har du lest meldingen? Du forstår hva den betyr for selskapet?

Kan du forklare hvorfor og svare på det jeg skriver?

Det er helt uforståelig at feks safedes ikke kan bli solgt i Norge når man i Danmark inhalerer det samme innholdet. Makan til byråkrati eller korrupsjon, hvem vet lengre. Her må media inn i bildet for å få fart på sakene. Og en heftig erstatning. Nå har dette tullet pågått altfor lenge!

1 Like

Hva lurer du på?

Ser ikke ut som du skjønner hva den betyr, men tror også den går ned.

1 Like

Kan ikke du forklare hva det betyr? Fordi dette bekymrer ikke meg nevneverdig.

8 Likes

Hvorfor skal kursen ned, hva betyr meldingen?
Hvor stor del utgjør desinfeksjonen verdsettelsen av selskapet?

Ikke? Gå til post 1750 og les i tråden!

Da får du linke. evt ta det i Pm for jeg aner faktisk ikke hva du snakker om.

Nyheten er relativt udramatisk for Softox sett over tid. Ingen som helst grunn til å selge for de som har satt seg inn i selskapet. Som nok vil begrense fallet, selv om det åpenbart vil merkes.

2 Likes

Bingo. Over tid. Det er jeg helt enig i. Med FFI på laget ordner dette seg over tid.

Hva som skjer på mandag derimot er noe annet.