algoen er på vinterferie
Ser ut som selgerne er borte ja, må opp for å få aksjer. Liker at det er så stille og rolig rundt softox, alle mistet troen kanskje, perfekt. Kan smelle skikkelig med god melding.
Nu kjør vi !
Blir veldig spennende å se når kursdrivende melding tikker inn. Kan bli eksplosiv utvikling.
Kanskje algoen er borte fordi short er dekt ? Jeg prøver altså ikke å KONSPIRERE…
Forskjell på å konspirere og spekulere. Godt mulig det, har man satt short vil man gjerne bruke en algor til å få kursen ned så man kan dekke lavest mulig.
Ble så sterke reaksjoner sist når jeg antydet at noen ville holde kursen nede, så måtte bare poengtere det.
Q4 rapporten som er kjent lagt fram for en uke siden.
Kanskje web-cast på mandag kan komme med noe oppløftende store ord fra Almås igjen.
Går sikkert ned umiddelbart når tallene kommer opp på skjermen på Mandag
Noen som har link til webcasten?
Prøv denne
Hvor fant du bildet?
Ikke tenkt på det, se heller på grepet hun har med venstre hånd
Neida, Softox siden…
Tyder på at SoftOx inntil videre ikke har tenkt å skrote SIS hverfall… Hadde vært veldig rart hvis fase 1 ikke gir gode resultater etter publisering av dette på hjemmesiden deres
Blir nok litt mer interesse mot resultater vil jeg tro og når ingen vil selge under 35,- selv med krig i går så tror jeg det må noen riktig dårlige news til for at vi skal under 35,- så da er letteste vei opp på forventning og muligens positive resultater.
Bjarnsholt anslår at den første fasen av testingen på mennesker vil være ferdig i starten av 2022. Om resultatene er gode, vil de søke om å få gjennomført forsøk på mennesker som har testet postivit for covid-19.
Den er ferdig 21 mars. 3 uker til
Kommer det innsidekjøp før evt SIS rapport. 🤷
Som i folk som har en aktiv infeksjon? Hva gjør det med studien at det virker som at Omicron i mindre grad finner veien ned i lungene? Vil det være mulig for Softox, uten for mye styr, å endre studien til å også se nærmere på SIS sin evt effekt på andre luftveisinfeksjoner, f. eks lungebetennelse? (Ikke medisiner her, så om jeg bommer på terminologi, korriger meg)