Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

algoen er på vinterferie

Ser ut som selgerne er borte ja, må opp for å få aksjer. Liker at det er så stille og rolig rundt softox, alle mistet troen kanskje, perfekt. Kan smelle skikkelig med god melding.

2 Likes

Algoene er helt på tulletur

Nu kjør vi ! :rofl:
Blir veldig spennende å se når kursdrivende melding tikker inn. Kan bli eksplosiv utvikling. :rocket:

2 Likes

Kanskje algoen er borte fordi short er dekt ? Jeg prøver altså ikke å KONSPIRERE…

Forskjell på å konspirere og spekulere. Godt mulig det, har man satt short vil man gjerne bruke en algor til å få kursen ned så man kan dekke lavest mulig.

Ble så sterke reaksjoner sist når jeg antydet at noen ville holde kursen nede, så måtte bare poengtere det.

1 Like

Q4 rapporten som er kjent lagt fram for en uke siden.
Kanskje web-cast på mandag kan komme med noe oppløftende store ord fra Almås igjen.

2 Likes

Går sikkert ned umiddelbart når tallene kommer opp på skjermen på Mandag :joy::joy:

1 Like

Noen som har link til webcasten?

Prøv denne

2 Likes

Tenker dette har med Sis å gjøre, nye bilder :wink:

11 Likes

Hvor fant du bildet?

Ikke tenkt på det, se heller på grepet hun har med venstre hånd :smiley:

Neida, Softox siden…

1 Like

Tyder på at SoftOx inntil videre ikke har tenkt å skrote SIS hverfall… Hadde vært veldig rart hvis fase 1 ikke gir gode resultater etter publisering av dette på hjemmesiden deres

1 Like

Blir nok litt mer interesse mot resultater vil jeg tro og når ingen vil selge under 35,- selv med krig i går så tror jeg det må noen riktig dårlige news til for at vi skal under 35,- så da er letteste vei opp på forventning og muligens positive resultater.

1 Like

Bjarnsholt anslår at den første fasen av testingen på mennesker vil være ferdig i starten av 2022. Om resultatene er gode, vil de søke om å få gjennomført forsøk på mennesker som har testet postivit for covid-19.

1 Like

Den er ferdig 21 mars. 3 uker til

Kommer det innsidekjøp før evt SIS rapport. 🤷

Som i folk som har en aktiv infeksjon? Hva gjør det med studien at det virker som at Omicron i mindre grad finner veien ned i lungene? Vil det være mulig for Softox, uten for mye styr, å endre studien til å også se nærmere på SIS sin evt effekt på andre luftveisinfeksjoner, f. eks lungebetennelse? (Ikke medisiner her, så om jeg bommer på terminologi, korriger meg)

2 Likes