Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

De vil teste på flere lungesykdommer samtidig skriver de, så virker som den tar alt av virus og bakterier uavhengig av sykdom. Også intracellulært og det er revolusjonerende. Det vil forbløffe

5 Likes

Og her ligger vi 15,- kroner under emisjonskurs, forstå det den som kan. Psykologi

2 Likes

Ble jo en fin dag idag. 10% opp. Algoene slapp endelig taket og selgersiden er svak. Forhåpentlig bare den spede start på en fin opptur i Mars. Kommer de med noe positiv tale på Mandag kryper vi raskt opp mot 50-tallet igjen.

Mangler uansett større kjøperside, mange som har kommet inn på 30 tallet nå som vil gå ut om den når 50. Må kraftfulle nyheter til skal kursen gå skikkelig.

1 Like

Helt riktig, men fint med en liten fomo før nyhetene slippes.

Er ikke mange som har kommet inn på 30 tallet, har vært veldig lav omsetning, egentlig helt fra 55,- så med positiv news og omsetning så har de få som kjøpte på 30 taller ingenting å si, kommer til å blåse gjennom. Fleste som tok i emisjonen og ikke ville være med har allerede solgt de som vil være med regner jeg med vil ha over 55,- , noen av de er kanskje fornøyd å komme ut even, men det kam ikke være mange av de igjen. Også har vi et flott gap rett under 80,- som skal tettes:)

5 Likes

Ser dessverre ut som det hadde vært bruk for flere Softox-produkter ifm Ukraina-krisen (sårprodukter, SWIS, og kanskje også SIS. )
Håper virkelig de kunne fått satt i gang leveransene, både for selskapet og potensielle brukere.

4 Likes

15 Likes

Ser ganske Nato vennlig ut den der :pray:

2 Likes

Har fulgt med safedes.com en stund men ikke noe har skjedd foreløpig der, mulig de venter på US.
Antar det er Softox som har safedes.eu også, så kan kanskje komme noe der snart??

SoftOx inhalasjonsløsning (SIS).

Bjarnsholt anslår at den første fasen av testingen på mennesker vil være ferdig i starten av 2022. Om resultatene er gode, vil de søke om å få gjennomføre forsøk på mennesker som har testet postivit for covid-19.

Ambisjonen på sikt er at metoden også skal kunne virke på andre luftveisinfeksjoner, som et alternativ til antibiotika.

– Hvis det går som vi håper, blir det også en behandling som kan brukes mot influensa, forkjølelse og andre bakterieinfeksjoner, sier professoren.

Dette kan bli spennende! :crossed_fingers::rocket:

5 Likes

Luftveisinfeksjoner – som for eksempel lungebetennelse – er den største dødsårsaken knyttet til antibiotikaresistens.

Forskerne mener at luftveisinfeksjoner førte til mer enn 400.000 dødsfall i 2019 – og er forbundet med mer enn 1,5 millioner dødsfall.

Forskeren har her ikke faktorert inn at antibiotika bruken har økt voldsomt pga pandemien.

3 Likes

Nå skulle Softox ha tappet noen tusen liter SWIS og sendt til Ukraina. Drit i godkjenning, alt er lov i krig og kjærlighet. Produktet er testet og kan redde masse liv. Tviler på Zelenskyj har noe imot det👍

Spent på om krigen på noen slags måte blir tema på presentasjonen i morgen. Ser ikke bort fra det.

7 Likes

Må si eg blir overasket om vi ikkje får News vedrørende krigen.

1 Like

Siden de strengt tatt misset pandemien, så tenker jeg også sjangsen er stor for at de misser krigen og. Fint å hjelpe, men ikke like fint å være krigsprofitør. Bare ha tålmodighet, det ordner seg uavhengig av både krig og pandemi.

1 Like

Det er jeg enig i. Er jo en betydelig longshot å tro at de faktisk skal levere noe i forbindelse med krigen, men uansett burde det i tilfelle være donasjon, ikke salg.

Jeg er heller ikke i tvil om at Softox blir ett fantastisk selskap på sikt. Kanskje startskuddet går allerede om kort tid.

2 Likes

Når er presentasjonen i dag?

13:00

Hva skjer med ordreboka?

Åpner den på 45,90 er det jo bra. Tror det blir en meget fin dag og gleder meg til presentasjonen.
Softox er nok en av aksjene en bør sitte med i denne tiden vi nå går inn i.