Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Lav omsetning, er ikke så spennende hvor den åpner i dag, det som blir spennende er hvor den åpner etter SIS fase1.

1 Like

Kan se ut som om at vi begynner å bli fri for selgere på disse nivåene. Det er ikke feil.

Voldsomt gap

1000 aksjer til 50,- :sweat_smile:

Alt av våpenindustri stikker, kanskje ikke så mange som vet at Softox faktisk er i den bransjen.

2 Likes

Når er presentasjonen?

13:00

1 Like
1 Like

Noen som har mulighet til og filme presentasjon? får ikke muligheten til og få sett den, dessverre.

Er det noen som har en grei direktelink til presentasjonen i stede for dette omstendelig Teams greine som jeg ikke forstår bæra av!?

Klikk på den i midten

Er jo bare å trykke på linken? Jeg bruker pc, og trykker videre på “se i nettleser”…

Funker ikke! Har også forsøkt adressen Softox oppga i sin melding uten at det førte noen steds hen! Hvorfor gjør ikke Softox det enkelt som alle andre selskaper gjør det? Ikke sikkert de ønsker lyttere?

Syns dette er veldig enkelt. Fungerer hver gang. Men det ser ut til at de lager opptak av dette, og at du kan se det senere fra hjemmesiden.

Må jo gjennom en omstendelig registrering hos Teams og passord og greier hos Microsoft!!!

Det er ulikt på mobil og datamaskin ser det ut som. Trenger ikke registrere deg når du er på datamaskin

Ikke noe problem å velge «gjest” i mobilappen hos meg.

1 Like

SIS i rute. Forventes ferdig dette kvartalet.

10 Likes

Ser ut til at SWIS, SBE og SIS er i rute. SIS fase 1 får vi svar på innen en mnd.
Veldig spennende at interessen er stor for SWIS, og at de skal presentere i Paris i Mai.
Lovet kjapt svar fra KEMI også, hvor det allerede er gått 3-4mnd’er siden de leverte inn søknaden, så den kan vel komme når som helst.

Blir ett interessant år.

19 Likes

Har den fb-gruppa noen nytteverdi ?