Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

0.00

2 Likes

Nope, skal melde meg ut

1 Like

Tror det er et klokt valg, er vel kannibalenes hjemsted den gruppa.

Stemmer det at en eventuell fase 2 på SIS først kan starte til høsten? Fikk ikke med meg alt…

De sa at de satset på å være godkjent og klar til Fase2 samtidig som influensasesongen 2022/2023 starter. Antar at det er for at da er det easy med rekruttering. Når det gjelder svar på fase 1 så var de sikre på at det kom nå i Mars, eller i ytterste konsekvens helt i starten av April.

8 Likes

Det høres plausibelt ut ihvertfall, ja. Tar tid å avansere i de kliniske fasene.

Fikk ikke hørt webinaret i dag…

Snakket de noe om SWIS og når det er på markedet? Virkelig synd for alle de hundretusener (millioner?) av sivile i Ukraina som er ute i kamp som burde hatt tilgang på bedre sårrens.

Det spørs hvor lenge denne krigen varer. Det ble vel sagt at SWIS skal på markedet i år.

1 Like

Synes vi skal holde ukraina unna SoftOx dine fremtidige mulige salg 👮‍♂️

Som sagt i går hadde det ikke gjort noen ting å donert produkter til Ukraina. Var aldri snakk om salg.

1 Like

Hadde etter min mening vært høyst relevant at en nasjon som f.eks Norge hadde kjøpt og donert bort sårrens i en humanitær krise som dette

4 Likes

Dette er helt usannsynlig vissvass!
Eller kall det din personlige ønskedrøm!

Vissvass er det ikke. Ønskedrøm ja muligens.

1 Like

Det er ikkje som å sende våpen akkurat… Fint om vi kunne hjelpe til. Det trengs garantert. Hva er rasjonale for å ikkje gjøre det?

Swis har jo ikke engang CE-godkjenning ennå.

Vaksinene du mest sannsynlig har i armen har også hatt noen snarveier i godkjenningsprosessen… :slight_smile:
Er det krig og unntakstilstand er vel alt mulig ifm humanitær bistand. Siste ord fra meg, gidder ikke diskutere «vissvass»

4 Likes

All hjelp til Ukraina er selvfølgelig bra, de trenger den hjelp de kan få nå, men som investor ville jeg ikke fokusert på dette vedrørende softox i fasen de er nå, selv om jeg også selvfølgelig håper at softox får sende sårskyllen om dette vil hjelpe skadete soldater.

Vi går inn i en veldig spennende periode nå, med mulig positiv fase 1 sis og godkjennelse fase 2. Og da vet vi at de allerede nå jobber med partner og at det er høy interesse.

Sbe med mulige positive fase 1 resultater og godkjennelse fase 2 forsøk.

Forskning fra forsvaret som kan komme når som helst.

Støtte fra Nato på 100 mill ish, får svar 30 juni og her skal Nato forsvaret trappes kraftig opp, minker ikke akkurat sjansen for at de får støtten og sannsynlig vil det komme flere støtteordninger også. Kjemisk forsvar er høyaktuelt nå, akkurat dette softox jobber med forsvare og nato om.

Swis fase 2 var såpass spennede at de får en artikkel omtale i april i et medisinsk magasin husker ikke navnet. Her øker de også FDA godkjennelse og CE merking.

Kemi godkjennelse for Europa kan komme når som helst.

Det har skjedd så utrolig mye positivt med softox siden IPO kurs og om jeg husker rett lå den på disse nivåer? Rundt 35,-.
Og grunnen at vi kan handle her er ikke pga framgang i forskningen, men regulatorisk tull som vil orden seg.

Tror dette blir veldig bra framover om de lykkes på resultater.

12 Likes

Hadde passet bra å fått en oppdatering på forskningen med FFI nå.
Kan minne om denne:
Jeg har jobbet mye med motmidler mot kjemiske stridsmidler, og SoftOx’ inhalatorløsning har et potensial vi ikke har sett før
Øyvind Voie, Forsvarets Forskningsinstitutt

3 Likes

Vet noen hvorfor mitt kjøp på 38.75 ikkje kom med i ordreboken? 350stk for 5 min siden. Pleier alltid å vise :roll_eyes:

Fordi det ikke er gjennomført. Alle gjennomførte ordrer blir vist.

1 Like