Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Har fått mail om at det er utført, men utført og gjennomført er forskjellig?

Står det hvilken kurs du fikk, kan hende du fikk en annen kurs en hva du la inn.

Ser eg fikk dei på 38.1. Men det tok jo drøye 10 minutter før det viste i kursen og ordrebildet… Og ordreboken skulle tilsi at der ikkje var noen til salgs på 38.1.

Ligger på 38,1 nå, så kunne være noen la til salgs rett før du bekreftet kjøp.

Nye serien Safedes+ er en litt annen produksjonsmetode og dermed en ny benevnelse av det aktive virkestoffet. Utover det er SafeDes+ godkjent som hånd- og overflatedesinfeksjon (PT1 og PT2), mens SafeDes® kun var godkjent som hånddesinfeksjonsmiddel (PT1). SafeDes+ er videre like hudvennlig og effektivt som SafeDes®. Brukeropplevelsen, ift. lukt, konsistens, tørketid ol.

5 Likes

Nå er det en desp småsparer som vil ut her, mulig å legge seg litt lavt, mulig han dumper.

Hei. Hvor har du det fra? Mulig jeg har sovet i timen, men kan ikke huske at selskapet har sagt det.

5 Likes

Softox bedt om møte NæringsministerJan Christian Vestre (Ap).

SMB Norges mandat er å jobbe for bedre rammevilkår for landets små og mellomstore bedrifter.

5 Likes

Ifølge webcasten var de vel allerede i dialog?

HOCL is naturally occurring in human’s white blood cells and is a key contributor to mankind’s evolution and protection over millions of years. It is human safe whilst also being the most effective disinfectant known to mankind.

2 Likes

Takk for svar :slightly_smiling_face:

Det er utrolig at Miljødirektoratet velger å innta et standpunkt i disfavør av en norsk innovativ aktør, som skaper arbeidsplasser ved produksjon og omsetning av biocidprodukter som det ikke er heftet helserisiko ved.
SoftOx over tid opplevd en manglende vilje fra Miljødirektoratet til å se på mulighetene som regelverket faktisk gir. Skyldes andre omstendigheter enn de rent faglige?

Utrolig kjedelig at Miljødirektoratet setter seg sånn på bakbeina. :smiling_imp:

5 Likes

Detter et spørsmål som md selv tydeligvis ikke klarer å svare på.
Når EU, og fda godkjennelse er på plass spiller dette liten rolle for soft-ox, da kan md gjøre ting på den måten de vil.

De produktene vil vel naturligvis også kunne selges utenfor Norge.

1 Like

Hvor andre plasser kan man finne et biotec selskap til 400 mill, hvor de har et produkt ut i markedet, et produkt til godkjenning, som begge er overlegent dagens løsninger og dette i mens rosinene sds, sbe og sis venter. Alle andre biotec selskap er kun binært om hvis hva produktet fungerer, priset mye høyere og markedspotensialet hvertfall ikke større. I mine øyne er softox så fantastisk lett kjøp på disse nivåer og går den lavere enda mer fantastisk.

13 Likes

Nå er også Softox et selskap som ikke har klart å nevneverdig go to market med dette produktet i et marked hvor ALLE skulle ha desinfesksjonmidler og alle fikk midlertidig godkjenning for salg

For meg blir det litt som en selger av vann i Sahara - som ikke klarer å selge produktet sitt i et mer enn ellers optimalt marked.

Så denne fordelen kan nesten strykes, spør du meg.

Utover dette så er jeg selv sinnsykt optimist ifht. de andre produktene.
Men execution på desinfeksjonsbiten har vært utrolig dårlig frem til nå.

Hvis man skal ut å kjøpe produktet i dag så får man basically ikke tak i det, med mindre man spesifikt vet akkurat hvor man trenger å gå for å kjøpe det…
Det er det faktisk få som gidder av folk som faktisk trenger det pga. hudsykdommer som eksem o.l. hvor vanlig håndsprit ikke kan benyttes.

Man kan ha verdens beste produkt - men hvis det forblir på lageret ditt, så er det lite verdt.

2 Likes

Utrolig at noen fokuserer på desinfeksjonsbiten enda, men du vet kanskje at de har fått solgt det inn til sykehusene i Norge og Svergie? Og det er dette markedet de vil erobre i første omgang.
Softox er jo priset nærmest kun på desinfekjsonen nå, det er dette jeg ikke skjønner og derfor jeg mener det er et mega kjøp nå. Hva vil du prise Swis, SDS, SIS og SBE til?
Positive SIS resultater og en partner så skal du se langt etter å få aksjer her nede igjen imo.

3 Likes

De har ikke kunne selge pga myndighetene! Hva skulle de gjort annerledes for å øke salget i denne perioden mener du??

4 Likes

Jeg drømmer også om påfyll på 20-tallet, stå på !

1 Like