Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Vedder på at selv om vi får positiv fase 1, så vil vi maks se en kurs på 50 kr. Den viser jo bare at det er trygt å bruke, ikke at den faktisk funker.

1 Like

Ja, trygghet, er formålet med fase 1. Det er vel ganske normalt at man også formidler noe om effekt ved fremlegges av fase 1. Softox har jo formidlet at man skal skille ut SIS dersom man finner en partner. Da må man kunne vise til effekt.

Det tror jeg du får rett i. Er nok mange som vil hive ut mesteparten ved første mulighet.

1 Like

Skulle fått sendt med fru’n flaske med sårbehandling produktet. De har problemer med flere pasienter på avdelingen, som har sår som ikket gror.

Fikk svar fra IR på spørsmål om overgangsordningen de skriver: 2. Når det gjelder salgsavtaler kan vi inngå dette i land hvor vi har en overgangsordning, pt gjelder dette Norge og Sverige.
Trodde de hadde overgangsordning i hele EU?
Spurte om hvorfor dette ikke gjelder resten av EU, men ikke enda fått svar.
De skriver også at de fortsatt er i dialog med SB1M angående analyse. Tipper de må ha EU godkjenningen klar før analysen kommer, så får håpe svenskene for fingeren ut av rævva snart.

3 Likes

Man ser ikke effekt i friske frivillige…

1 Like

Skal hive ut når jeg er i pluss. Er drittlei av å vente og se andre tjene fett, mens jeg går i minus hver dag…

Respiratory diseases are leading causes of death and disability in the world. About 65 million people suffer from chronic obstructive pulmonary disease (COPD) and 3 million die from it each year , making it the third leading cause of death worldwide.

2 Likes

Mitt råd er å holde hodet kaldt.

6 Likes

Når blodet flyter i gatene er det som regel overreaksjon…

Om du selger når du er i pluss fordi du er lei, så har du kastet bort hele investeringen. La oss si du da går i null etter 2 år. Hele den tiden du har brukt på dette, kunne du like godt bare hatt cash, og brukt null tid og hatt null bekymring.

Utifra alt du skriver, så tror jeg du rett og slett hadde vært lykkeligere om du ikke investerte pengene dine. Kanskje vurder indeksfond? Du hadde hatt bedre avkastning på det, og null stress.

4 Likes

Holder på hele posten. Hvorfor hoppe rundt hvis man er “sikker” på at denne går mange x i løpet av de neste 1,2,3 årene. Da har jeg tjent millioner uansett. Jo mindre tid jeg må bruke fremfor skjermen jo bedre tenker jeg :gem:

4 Likes

Kan skjønne frustrasjonen, men jeg regner med at du kjøpte av en god grunn, og ikke kun på grunn av kortsiktig spekulasjon? Som XCR skriver vil nok aksjen få sin mangedobling, spørsmålet er bare hvor lang tid det tar. Har ikke akkurat hatt lykken med seg. Har vel gått noe sånt som 1.5 år siden de skulle hatt godkjenning av Kemi. Men, hvis du sover bedre ved å bli kvitt aksjene, så er det full forståelse for det.

2 Likes

Han kjøpte fordi han vil bli rik fort, og han har ingen tålmodighet overhodet. Det er en gjenganger i alle trådene han poster i. Det er feil premiss å investere på, og om du ser igjennom tidligere innlegg, så er jeg overbevist om at det beste er å legge all investering på hylla.

Ingenting er garantert, og når folk blir fortalt om at noe har stor risiko, så betyr det at man faktisk kan tape masse penger, og når du ikke har erfaring så kommer du til å gjøre det i et sånn her marked. Det er lett å tenke på risk som noe som antageligvis ikke skjer, men nå sitter alle nye investorer her med kjempetap og skjønner ikke hvorfor det skjedde med akkurat de. Når man gjør risikable investeringer så kan man tape alt.

9 Likes

Jeg har hatt aksjer her i over 2 år, og stadig økt. Nå har jeg mer enn noen gang. For min del er caset blitt bedre og bedre selv om ting tar tid. De har utvidet produktporteføljen og derisket det hele veldig. Aldri i verden om jeg skal selge nå å kaste bort 2 år med med aktiv daglig oppfølging av selskapet og flere hundre timer lesing, bekymring, opp og nedturer osv. Jeg skal ha penger for strevet, selv om det betyr at jeg må vente 2 år til. Når jeg da deler gevinsten opp i antall år sitter jeg nok fortsatt igjen med en god årslønn for basicly å sitte på rævva.

MEN, så er det jo ikke skuddsikkert at dette går veien de neste årene heller. Der ligger risikoen, at man kan tape mye/alt av investeringen. Men det er jo børs generelt, er man ikke villig til å ta den risikoen bruker man pengene på noe annet.

2 Likes

Ja, og bedre tilbud kan det bli visst det ikke skjer noe de nærmeste dagene, 2-tallet er høyst realistisk, og det ser jeg ikke mørkt på :wink:

Fikk snittet ned til under emisjonskurs i dag. Fornøyd med den.

3 Likes

Tenk at vi kan handle 20kr under emisjon pris nå, med alt som ligger i pipeline nå framover.

2 Likes

Combining oxygen and SIS ?

2 Likes

Man får si som Almås sa mange ganger under presentasjonen. “Vi er ved godt mot” :sweat_smile: